• Anonym (Ledsen)

Min kille runkar på unga tiktok tjejer

Har träffat en kille i 3 månader och igår hade jag inte tillgång till min telefon så jag skrillade på tiktok via hans. 

Det var fullt med dansande och halvnakna tjejer i åldern 15-20 typ, de var över hela hans foryoupage. Han hade laddat ner massa tiktok videos och sparat i album. Jag visade en av de han laddat ner och sa "vafan hon är typ 13 år!?" Då sa han "de kan man ju inte veta".
    Jag vet inte om hon var 13, svårt att bedöma ålder. Hon kan lika gärna varit 16-17 men ändå! Han berättade att han hade ett kink för unga tjejer och att att han brukade runka på unga tiktok tjejer. 
    Han är själv 34 år. 
    Jag är kär i den här människan, så kär.
    Så pass kär att jag trodde att han var "the one". Vad hade ni gjort i en sån här situation?
  • Svar på tråden Min kille runkar på unga tiktok tjejer
  • Friger
    Anonym (Ledsen) skrev 2022-03-17 11:33:12 följande:

Tack för alla svar

Jag är själv 27 år. Men ser otroligt ung ut, många tror att jag är i övre tonåren av någon anledning. 
    Mitt ex höll också på med dessa teens, hur kan jag hitta 2 exakt samma killar? Är jag någon slags pedofil magnet!? 
    Jag vet verkligen inte vad jag ska göra eller om jag överdriver. Mitt ex sa alltid att alla killar runkar till teens, och nu börjar jag tro på han. 
    Jag var så kär i den här nya killen, mitt hjärta gör så ont????

De flesta killar runkar. Teens är en populär gren på porrsidorna. Men det finns andra också.

Men ser du själv ut som en Teens finns ju chansen att det är sådana du attraherar.

Du får väl hitta någon som inte använder TikTok eller liknande medier. Då finns det ju en chans att hans intresse för tjejer med ditt utseende inte sticker i ögonen på dig.

Beklagar din smärta... Innan du gör något... Ta det lugnt och fundera igenom saken så att du fattar rätt beslut. Vilket det nu är.
  • Anonym (Anna)

Jobbigt. Om du själv ser väldigt ung ut så kanske du attraherar såna killar. Men det stämmer inte att alla män bara går igång på teens. Visst, det kan vara EN fantasi bland flera. Men dom flesta män går igång på jämngamla tjejer och det mest sökta på porrsidor är milfs. Du kanske behöver leta efter en kille i din egen ålder, 25-27? 

• Anonym (Ä)

Jag hade lämnat. Det är skillnad på att vara inne på porr och råka komma över nån video med en tjej som ser ganska ung ut och runka till den etc. och att komma över nån annan där kvinnan är lite äldre, runka till den etc. och att aktivt leta upp bilder eller videos på bara väldigt unga tjejer, även utanför porrsidor. Det första skulle jag inte se som så konstigt men det andra blir något helt annat. Då är det en läggning och besatthet. Vad händer med ert förhållande när du börjar se äldre ut? Vad händer om ni skulle få barn, skulle han titta på/runka till ev. dotter eller barnets tjejkompisar när de kommer upp i tonåren? Fullständigt vidrig tanke och jag skulle aldrig kunna fortsätta vara med honom. Äcklas av bara tanken och skulle aldrig kunna känna mig bekväm med honom mer och definitivt inte med att skaffa barn med honom om barnet eller dennes kompisar eller flickvän riskerar att bli runkobjekt (eller värre?) för honom.

• Anonym (jalle)

Men herregud, runka till porr? Trodde det var dödstraff på det? Seriöst....

• Anonym (Ledsen)
    Anonym (jalle) skrev 2022-03-17 12:04:39 följande:

Men herregud, runka till porr? Trodde det var dödstraff på det? Seriöst....

Han runkar till minderåriga på tiktok. 
  • Dr Nail

Jag tycker inte du ska göra en grej av det, du behöver inte ta det personligt. Se det som porr; det går utmärkt att konsumera porr och fortfarande vara kär i sin partner.

Det är helt naturligt och har ingenting med hans känslor för dig att göra.

• Dr Nail
    Anonym (Anna) skrev 2022-03-17 11:50:00 följande:

Jobbigt. Om du själv ser väldigt ung ut så kanske du attraherar såna killar. Men det stämmer inte att alla män bara går igång på teens. Visst, det kan vara EN fantasi bland flera. Men dom flesta män går igång på jämngamla tjejer och det mest sökta på porrsidor är milfs. Du kanske behöver leta efter en kille i din egen ålder, 25-27? 

Nej, i Sverige är teens det mest sökta inom porr.
  • Anonym (jalle)
    Anonym (Ledsen) skrev 2022-03-17 12:16:50 följande:
    Han runkar till minderåriga på tiktok. 
    Nejmen om det är en sådan deal-breaker för dig så får du väl göra slut? Troligen blir ditt urval av killar rätt skralt om du bara ska ha sådana som aldrig runkar till internet porr. 

OM det verkligen är minderåriga då är det såklart värre. Men hur vet du hur gamla han tittar på, är det barn det är frågan om då är det ju vedervärdigt? Men då är han isåfall pedofil?
  • Anonym (Mm)

Alla killar runkar till porr ts, så jävla äckligt men det är så det är tyvärr 

Svar på tråden Min kille runkar på unga tiktok tjejer