Min kompis man på dejtingsida!
Är nyfiken på att höra hur ni skulle ha gjort i min situation....
Jag är gift sedan lång tid tillbaka och kryddar upp mitt liv en smula genom att hänga på en dejtingsida för gifta. Inte för att jag egentligen vill träffa någon, utan mer för att det eggar mig lite att chatta med andra män. Självklart inget jag är stolt över, och inget som min man känner till, men jag tänker att det i slutändan gynnar honom eftersom det får mig mer sugen på sex.
Började chatta med en ny man häromdagen och det visade sig att vi bodde i samma förort, men ändå en bit ifrån varandra. Han var väldigt "på" i sin chatt och tydlig med att han ville att vi skulle ses och njuta av varandra. Vi är båda väldigt anonyma i våra profiler på dejtingsidan och han frågade efter en stund om vi skulle "byta bilder" med varandra (skicka foto). Jag bad honom börja och när han skickar sin bild inser jag att det är en kompis man. Jag blev helt ställd och visste inte vad jag skulle göra. Skickade ingen bild tillbaka och har inte svarat på hans senaste meddelande.
Hur skulle ni ha gjort? Berättat för er kompis? Berättat för honom att du vet vem han är? Bara låtit bli att svara?
Det är ingen nära kompis till mig, men vi ses ändå ganska ofta (tränar ihop).
Jag känner mig rätt elak som inte har svarat honom. Antingen förstår han att jag känner igen honom eller så tror han att jag inte svarar för att han inte var tillräckligt snygg.... Om jag berättar för min kompis röjer jag ju samtidigt men egen lilla hemlighet...