• Anonym (Oj då)

Min kompis man på dejtingsida!

Är nyfiken på att höra hur ni skulle ha gjort i min situation....

Jag är gift sedan lång tid tillbaka och kryddar upp mitt liv en smula genom att hänga på en dejtingsida för gifta. Inte för att jag egentligen vill träffa någon, utan mer för att det eggar mig lite att chatta med andra män. Självklart inget jag är stolt över, och inget som min man känner till, men jag tänker att det i slutändan gynnar honom eftersom det får mig mer sugen på sex.

Började chatta med en ny man häromdagen och det visade sig att vi bodde i samma förort, men ändå en bit ifrån varandra. Han var väldigt "på" i sin chatt och tydlig med att han ville att vi skulle ses och njuta av varandra. Vi är båda väldigt anonyma i våra profiler på dejtingsidan och han frågade efter en stund om vi skulle "byta bilder" med varandra (skicka foto). Jag bad honom börja och när han skickar sin bild inser jag att det är en kompis man. Jag blev helt ställd och visste inte vad jag skulle göra. Skickade ingen bild tillbaka och har inte svarat på hans senaste meddelande.

Hur skulle ni ha gjort? Berättat för er kompis? Berättat för honom att du vet vem han är? Bara låtit bli att svara? 
    Det är ingen nära kompis till mig, men vi ses ändå ganska ofta (tränar ihop). 

Jag känner mig rätt elak som inte har svarat honom. Antingen förstår han att jag känner igen honom eller så tror han att jag inte svarar för att han inte var tillräckligt snygg.... Om jag berättar för min kompis röjer jag ju samtidigt men egen lilla hemlighet... 

• Svar på tråden Min kompis man på dejtingsida!
  • Anonym (Kik: Utanhamningar)
    Anonym (Oj då) skrev 2022-03-10 10:31:05 följande:
    Min kompis man på dejtingsida!

Är nyfiken på att höra hur ni skulle ha gjort i min situation....

Jag är gift sedan lång tid tillbaka och kryddar upp mitt liv en smula genom att hänga på en dejtingsida för gifta. Inte för att jag egentligen vill träffa någon, utan mer för att det eggar mig lite att chatta med andra män. Självklart inget jag är stolt över, och inget som min man känner till, men jag tänker att det i slutändan gynnar honom eftersom det får mig mer sugen på sex.

Började chatta med en ny man häromdagen och det visade sig att vi bodde i samma förort, men ändå en bit ifrån varandra. Han var väldigt "på" i sin chatt och tydlig med att han ville att vi skulle ses och njuta av varandra. Vi är båda väldigt anonyma i våra profiler på dejtingsidan och han frågade efter en stund om vi skulle "byta bilder" med varandra (skicka foto). Jag bad honom börja och när han skickar sin bild inser jag att det är en kompis man. Jag blev helt ställd och visste inte vad jag skulle göra. Skickade ingen bild tillbaka och har inte svarat på hans senaste meddelande.

Hur skulle ni ha gjort? Berättat för er kompis? Berättat för honom att du vet vem han är? Bara låtit bli att svara? 
    Det är ingen nära kompis till mig, men vi ses ändå ganska ofta (tränar ihop). 

Jag känner mig rätt elak som inte har svarat honom. Antingen förstår han att jag känner igen honom eller så tror han att jag inte svarar för att han inte var tillräckligt snygg.... Om jag berättar för min kompis röjer jag ju samtidigt men egen lilla hemlighet... 

Jobbigt läge....
  • Anonym (L)

Ni är ju samma skrot och korn, din otrohet är inte finare än hans. Du går bakom ryggen på din man lika mycket som han går bakom ryggen på sin fru.

Det här har inte fått dig en tankeställare om att lägga av? Ta bort dig från sidan, stäng ned den, hitta eggande saker med din man istället.

Vem som helst kan ju känna igen dig, vad hjälper det om du är anonym om du ska börja skicka foton?

• Anonym (L)

Det är ju också väldigt konstigt att du tycker att din kompis förtjänar att få veta, men att din egen man inte förtjänar det.

• Anonym (Andreas)

Skillnaden mellan dig och honom är....? 

• Anonym (lol)

Hahaha, det är alltid lika lustigt med dubbelmoral....Drömmer

• Anonym (Oj då)
    Anonym (Andreas) skrev 2022-03-10 10:46:07 följande:

Skillnaden mellan dig och honom är....? 

Absolut ingen. Har aldrig påstått det?
  • Anonym (Oj då)
    Anonym (lol) skrev 2022-03-10 10:50:57 följande:

Hahaha, det är alltid lika lustigt med dubbelmoral....Drömmer

Vad menar du med dubbelmoral? Jag har aldrig sagt att det han gör är "värre" än det jag gör....? Undrade bara hur andra skulle ha agerat. 
  • Anonym (EnglishBob)

Det är inget konstigt alls att man söker andra på nätet.
    Bara senaste dagarna har man sett kvinnor här som vill träffa andra män.

Livet är kort.

• Anonym (Oj då)
    Anonym (L) skrev 2022-03-10 10:41:56 följande:

Det är ju också väldigt konstigt att du tycker att din kompis förtjänar att få veta, men att din egen man inte förtjänar det.

Har inte skrivit det, var bara nyfiken att höra hur andra skulle ha gjort. Jag har inte skrivit att jag tycker att min kompis bör få veta, ville bara ha andras åsikter. 
  • Anonym (EnglishBob)
    Anonym (Oj då) skrev 2022-03-10 10:53:32 följande:
    Vad menar du med dubbelmoral? Jag har aldrig sagt att det han gör är "värre" än det jag gör....? Undrade bara hur andra skulle ha agerat. 
    Det behöver du inte säga. Vi vet att det är värre.
Svar på tråden Min kompis man på dejtingsida!