Någon som är duktig på nub teorin?
Kan man se kuben? Vilket kön gissar ni på isf?
Tack snälla för svar! ????
Kan man se kuben? Vilket kön gissar ni på isf?
Tack snälla för svar! ????
Gjorde RUL idag och det är troligtvis en flicka! ????????
Det är en flicka
Haha såg nu att du svarat att det är en flicka.borde läst innan. Men tydligen så är jag väldigt bra på att se kön tidigt. Faktiskt aldrig haft fel.
Någon som vill ge sig på en gissning av mitt Kub ul från v 13+6?
Är det en flicka eller pojke tro? :)
Någon som vill ge sig på en gissning av mitt Kub ul från v 13+6?
Är det en flicka eller pojke tro? :)
Jag tycker det ser ut som en ?hamburgare? mellan benen och tänker att det kanske är en tjej då? Det var ju sista dagen i v14 ul gjordes så kanske inte nubben fanns kvar då utan utvecklats till ett kön?
Jag tycker det ser ut som en ?hamburgare? mellan benen och tänker att det kanske är en tjej då? Det var ju sista dagen i v14 ul gjordes så kanske inte nubben fanns kvar då utan utvecklats till ett kön?
Jaha okej ja den stora hamburgaren högst upp i bild förstår jag är lårbenet jag tänkte mer på de tre små strecken under som ligger mitt emellan benen där mittstrecket är vitt och de två bredvid lite mörkare. Men jag har som sagt inte så stor koll på hur man läser av bilden. Har bara hört att tre streck som liknar en hamburgare tyder på en tjej.
Jaha okej ja den stora hamburgaren högst upp i bild förstår jag är lårbenet jag tänkte mer på de tre små strecken under som ligger mitt emellan benen där mittstrecket är vitt och de två bredvid lite mörkare. Men jag har som sagt inte så stor koll på hur man läser av bilden. Har bara hört att tre streck som liknar en hamburgare tyder på en tjej.
Här är en annan bild från samma ultraljud.
Här är en annan bild från samma ultraljud.
Är det nubben man ser här? Trodde det var knät?
Är det nubben man ser här? Trodde det var knät?
Ok
vad är det för streck som syns mellan benen på den övre bilden då?
Ok
vad är det för streck som syns mellan benen på den övre bilden då?
Okej, spännande att se om det stämmer framöver
Någon som är duktig på nub och vill gissa
v 13
varför bekostar ni inte nipt istället?