Inlägg från: Anonym (Normalt) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Normalt)

Bli gravid med andra barnet

Det är som inlägget ovan säger att det är inom ramen för normal tid ni har försökt. Och att du ska jämföra dig med din syster och mamma och då tro att något är fel bara för att det gick bra för dom att bli gravida och inte dig är inte rättvist. Jag har många gånger jämfört mig med min mamma som fick både mig och min storebror precis när dom ville ha barn, och blev spontat gravid med min lillebror vid 39 år. Jag är 28 år och har försökt bli gravid med första barnet i 1.5 år utan resultat. Vi har gjort en utredning men den visade inget fel så att tro att det är något fel på en bara för att mamma eller syster har blivit gravida lätt vid högre ålder är bara att plåga sig själv. 

Visst kan det kanske vara lugnande att se så inget är fel så vill ni lägga dom pengarna på en utredning så finns det ingen som ska stoppa er. Men du har ju relativt nyss varit gravid så det kan jag tycka indikerar på att det inte borde vara något fel nå någon av er. Det tar bara lite längre tid för vissa Hjärta

Svar på tråden Bli gravid med andra barnet