Inlägg från: Anonym (Anonym) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Anonym)

Hur gör ni tjejer för att kåta upp er för er partner?

Hej!
    Jag har varit tillsammans med min man i 6 år nu och vårat sexliv har börjat sina. Jag tror att det är mitt fel. Jag kände att jag hade tappat lusten. Inte på honom, men allmänt. Vi pratade om det och han försökte krydda till det och uppmuntra mig och förföra mig, men ingenting hjälpte. Jag tror jag blev stressad av det så att det blev mer press och sämre resultat. I alla fall så slutade det med att vårt sexliv blev mer på rutin och automatik, jag tyckte synd om honom så jag gjorde det mer som en syssla. Inte som något obehagligt, men något som måste göras, som att diska disken. Det känns otroligt sorgligt och tråkigt, även om vi har det bra tillsammans. Vi har haft några speciella goda stunder då och då ibland, men nu har jag haft lugnare period i livet och haft tid att tänka. Jag vill inte ha det såhär längre. Jag vill att det ska vara passionerat och lustfyllt. 

Jag har försökt med att titta på porr och läsa sexnoveller, men det hjälper inte, och han gillar inte sexting. Så jag provade något nytt istället. Jag gav mig själv tid och förberedde mig, för jag vill verkligen, det är bara det att det känns som min kropp har somnat och inte är med på noterna. Så när han var på jobbet så passade jag på hemma att ta på mig själv och kåta upp mig riktigt ordentligt, så att jag skulle vara redo när han kom hem. Det blev verkligen riktigt lyckat, och jag tror det beror på mig, mitt sinne. Jag behöver tid att göra mig redo och kåta upp mig ordentligt innan. I alla fall, dagen efter kände jag, med förtjusning, att jag faktiskt ville ha mer, jag var inte nöjd än (inte vanligt för mig, det brukar gå över snabbt). Men vad händer? Jo, jag blir diskret ratad (han kramar om mig, vänder sig  bort och tar upp telefonen istället). Det har aldrig hänt förut och jag är inte van vid den känslan. Han brukar alltid vilja, inte för att han tjatar, men jag märker det ju, och får dåligt samvete eftersom inte jag vill. Jag tror att det är mitt fel, jag  är rädd att hans lust också börjar somna, som min gjort. 
    Jag är i ala fall glad att mitt knep mitt knep fungerade och hoppas kunna använda det i framtiden. Kanske smita in på toa och röra mig själv för att kåta upp mig under dagen medan han är hemma också men utan att det blir för uppenbart, utan att han märker något, som ett spännande spel. Inte vara borta för länge. Det är något jag kan tipsa om. Så får jag väl vänta tills han vill igen, och då ska han få! Förhoppningsvis blir det lika lyckat igen och något positivt, så vårt sexliv får fart igen. 
    Är det någon annan som känner igen sig i detta? Vad gör ni för att kåta upp er själva och krydda till det tjejer?
  • Svar på tråden Hur gör ni tjejer för att kåta upp er för er partner?
  • Anonym (Anonym)

Tack för svar! Intressant.

• Anonym (Anonym)

Jag håller absolut med.

• Anonym (Anonym)

Jaså! Ja, slicka är alltid bra.

• Anonym (Anonym)

Det känns som den här tråden har spårat...
    Tack för era inlägg anonym (man...) och anonym (Lina). Jag tycker att ni båda har intressanta kommentarer och jag håller med er, det känns som att jag letar efter samma bana som anonym (Lina) är inne på. Jag tycker också att anonym (narcissist) har en bra poäng!

Svar på tråden Hur gör ni tjejer för att kåta upp er för er partner?