Inlägg från: Anonym (Eh vah?!) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Eh vah?!)

Ställa upp på ställa-upp sex?

Hur i helvete kan du inte ha större respekt för både henne o dig sj än att du ligger m henne när hon tydligt inte vill!? Fy fan va avtändande. Hon lär ju garanterat inte vilja ha mer sex m en människa som använder henne trots att hon inte vill.. och karlar fattar inte varför kvinnan tappar lusten när dom beteer sig såhär...... 

• Anonym (Eh vah?!)
    Anonym (Cel) skrev 2022-03-05 23:44:39 följande:

Men så förvånande att ni båda är tillsammans med kvinnor som inte blir kåta på er. Undrar verkligen vad det skulle kunna bero på.

Kunde tyvärr inte citera dig.
    men här får du svar. 
    Svarar du kvinnor i tråden med likadan tråd/ämne??
    Erkänn att du gjort likadant? 
    Din man har fått stoppa in den lite snabbt. Sker i dom flesta förhållande, säger inte alla, men snälla det är jätte vanligt. Och OBS att inte är positivt alls att det blir så i långa loppet. Men i ett förhållande kan det bli så i början när ENA tappar lusten (drastisk menar jag). Tjatet kommer och man märker först inte skillnad på partnern, sen kommer det helt plötsligt några nej och i mellan åt så säger hon ja-men-skynda-på-sex. Sen när man gjort det där ett tag så lovar jag dig att även den andra tröttnat och problemet är uppe på ytan eller strax inman dess. 
    Tycker bara det är synd att dessa kommebyster kommer när dom som kommentarar vrider det till nån slags påtvingat skit. T.S kanske inte la till i detaljen att hon efter låtit sig bli påsatt och kanske fått orgasm för att hon har kommit igång. Kanske händer 30% av gångerna hos mig, eller hände ska jag säga. För jag tillåter ingen skynda-på-sex utan att hon visar att hon vill ha en het snabbis sex där hon är lika driven. det Kan räcka med att säga vilken ställning hon vill ha eller att kyssas tillbaka.

Det är fortfarande likadan hos mig som för TS, men väldigt få gånger gör hon det där som jag beskrev och då känner även jag att det är äkta. Tro mig, jag har avbrutit då hon spelat teater. Har man varit tillsammans över 15 år så känner man varandra och kan den andras skådespel. 
    Säg mig då, vad är felet mer än att du och många andra säger att man ska skämmas o.s.v? Tittar ni på er bror, syste, kompis eller pappa, ja ni fattar. Det sker hela tiden i ett förhållande. Ni har dom runt om er, ni själva gör så. Sluta ljug

Ehh......??? Och att det är vanligt skulle försvara beteendet eller vadå?! Om så 100% av alla skulle göra detta så skulle det va lika vidrigt beteende.

Jag är kvinna med HÖG sexlust (vill flera ggr om dagen, minst en ggn om dagen) men min lust för gemensamt sex dör om min partner saknar lust, då onnar jag ist o om sexbehovet matchar för dåligt i längden så gör jag slut. Jag har inte varken rätt eller lust till en annans kropp mot dens genuina vilja bara för att jag är kåt.

Nu hoppas jag detta är en fredagatråd för den gör mig fan illamående...
  • Anonym (Eh vah?!)
    Anonym (Cel) skrev 2022-03-06 08:54:09 följande:

Tror helt enkelt att du inte förstår situationen.
    Och sen är du helt enkelt en av dom som aldrig gjort så. Killar som inte har lust men som ställer upp kanske inte säger det lika väl som en kvinna gör, vad vet jag, men det kan vara så. Så din kille har kanske gjort så med dig. Skrev ju att det inte är positivt, så jag försvarar ju inte det. Förklarade hur det brukar stega. Jag förklarade också hur jag gör idag. 

Så helt klart att du inte förstod nånting känns det som.
    När det skriva här om sådana inlägg blir det sån stor grej av det.
    När man pratar med bekanta, blandad kön så är det en helt annan ton.
    Tror att det är svårt att förklara i skrift, många detaljer blir lämnade som hade hjälpt läsaren för att tråden inte ska bli för lång och ?tråkig?.

Det är mkt möjligt att jag inte förstår o det är bra att du lyfter frågan. Tänker att du även kan lyfta frågan med henne och prata om vad du upplever o hur hon känner o hur ni vill ha det.
Svar på tråden Ställa upp på ställa-upp sex?