40+ Gravid
MajaSv låter lite för tidigt i mina öron. Ägget fastnar normal sett 6-10 dagar efter befruktning som gör att kroppen börjar producera hcg hormonet som i sin tur ger ett positivt utslag på stickan. Lycka till!
MajaSv låter lite för tidigt i mina öron. Ägget fastnar normal sett 6-10 dagar efter befruktning som gör att kroppen börjar producera hcg hormonet som i sin tur ger ett positivt utslag på stickan. Lycka till!
Woho! Startade morgonen med en snabbis med sambon. Och det kändes ännu bättre när jag sedan fick fast glad gubbe på ÄL-testet. Äntligen kan man börja räkna ner till BIM känns det som.
Nu råder ingen tvekan längre! Blir den bästa julklappen jag någonsin fått.
Håller tummarna för er andra!
Denna månad kör vi storsatsning!
Jag om min sambo har försökt få barn naturligt sen juni 2019. Sen sep 2021 har vi genomgått 4 ivf behandlingar som har resulterat i 1FET och 3 ET utan positivt resultat. På söndag hoppas vi om allt ser fint ut (och om vårt sista ägg i frysen klarar upptining) så är det planerat återföring av 5 dagars embryo. MEN jag har också naturlig ägglossning! Med tanke på att det är 5% chans att jag blir gravid naturlig väg och 15 % chans att jag lyckas med IVF så ökar ju chansen lite iaf för att plussa i maj månad ?!!
Då hoppas vi på ett plus till helgen.
När ska du testa?
Ja jag läste att det skulle vara jätte bra för äggkvaliten
så håller tummarna att det blir ett guldägg nu För oss.
Jag fick glad blinkade gubbe på ägglossningstestet imorse. På cd 14 så det blir kanske en ägglossning till helgen.
så tacksam att kroppen laddat om fort efter mitt MA.
Hur går det för alla?
BIM idag och än så länge känner jag inte av att mensen är på g. Håller hoppet uppe att vi lyckas efter nästan 3 års försök!