40+ Gravid
Hejsan!
finns de några här inne som är 40+ & planerar ett barn?
Hejsan!
finns de några här inne som är 40+ & planerar ett barn?
Jag fyller 41 i maj & har 2 misslyckade försök, skulle vara roligt att följas åt, så får man kanske lite hopp om någon lyckas att få ett +???? jag själv är så stressad över min ålder, har en sambo sen 6 år som är 12 år yngre & inte har några barn, (själv har jag 3 syra barn) så man vill ju så gärna att de ska bli ett +????????
*stora barn ska de såklart stå :)
Hur gör ni andra för att optimera chansen till en graviditet?
Jag själv tempar bara, gjorde det förra gången med och tyckte det fungerade bra :)
MariaNathalie, äter du t.ex Mitt Val Kvinna då eller har du plockat ihop allt själv? :)
så himla roligt att de är ett gäng som är i samma ålder som siktar på en graviditet :)
själv är jag så nojjig över min ålder, att mina ägg ska vara dåliga, jag har varit gravid för ca 2 år sen, men då blev de ett mf. Har också haft lätt att bli gravid innan, så Jag hoppas verkligen att de plussar snart :)
En liten fråga ni son har använt bisolvon. Hur länge använde ni det och när? Hur mycket tog ni om dagen?
Jag använder clearblue advanced ägglossningstest, igår visade den en ring & idag visar den fast gubbe, de kom alltså aldrig någon blinkande gubbe, har de blivit så för någon av er?
Hur tidigt/långt efter äl kände ni av att ni va gravida ni som nyligen varit de? själv har man ju glömt, så går bara å väntar å väntar på att de ska ev kännas något
Jag gjorde ett neg gravtest 10 dagar innan bim, läste någonstans att man kunde testa med tidigt test 6 dagar efter äl, min fråga är, har någon av er testat så tidigt någongång? ibland känns det absolut inte som om jag skulle vara gravid, medans de ibland är väldigt bubbligt i magen & jag känner mig uppblåst någon som har erfarenhet?
Jag tränar jumping fitness, de ska man inte göra om man är gravid, därför jag testade så tidigt
Igår hade jag mild mensvärk i nedre delen av magen och i ländryggen, idag har jag inte känt något, men har ikväll fått en lite brännande känsla i brösten, dom spänner inte, men dom ?känns?
har bim 7/3 så nu håller jag tummarna på att jag inte bara inbillar mig
7/4 ska de stå såklart :)
Gokväll! Är de någon här inne som provat munkpeppar?
Hur kollar man upp sin äggkvalite? Någon som vet?
Lilleputt, nä de har jag inte gjort, jag vet inte ens vad amh nivå är
ska sätta mig & googla på de nu :)
berätta gärna om de blivit någon förbättring, jag börjar känna mig lite uppgiven nu.,
vi hade sex precis när vi skulle, flera gånger förra ägglossningen, är på bim+2, har haft spänningar i både nedre del av magen & i svanken i 1v & igår fick jag en ?brännande? känsla i brösten, har gjort 2 test, senaste i morse & båda neg?
jag har käkat munkpeppar i ca 2 månader, vet inte om de kan spöka?
nu vill jag bara att mensen ska komma så att man slipper spänningarna & den svullna magen som ger en gravidkänsla