Helt förtvivlad! Frisören klippte
Jag tror inte att jag känner någon som INTE upplevt att frisören tar för mycket nån gång i livet. Ibland behövs det pga slitet eller så är det dålig kommunikation
Jag tror inte att jag känner någon som INTE upplevt att frisören tar för mycket nån gång i livet. Ibland behövs det pga slitet eller så är det dålig kommunikation
Jadu, just nu har vi krig som kan mynna ut i kärnvapenkrig. Vi vet egentligen inte om vi ens existerar till sommaren. Barn sitter just nu och gråter med dödsångest och kanske aldrig mer får träffa sin pappa mer.
Lite perspektiv tack. Det är bara hår. Det växer ut. Och om du har panik inför studenten att du inte har långt hår så kör extensions.
Men just nu är väl hår det minsta vi bör tänka på??
Hoppas du har reklamerat i alla fall.
Låter som en dålig frisör.
Jävla idiot till frisör. Sådana har tyvärr alltid funnits. Som tror att det är ok att klippa 10-15 cm och kalla det att "toppa".
Tyvärr har du gått på en nit i livet och kommer troligen aldrig någonsin lita på en frisör du inte känner igen! Byt frisör och var väldigt uppmärksam när du blir klippt resten av livet!
Pratade ni inte innan så hon visade hur mkt hon skulle klippa? Det växer ut, du får leva med det nu. Eller betala för dyra extensions.