Inlägg från: Anonym (Lisa) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Lisa)

Slutat blöda nu 3 v efter MF, fortfarande starkt plus?

Är det normalt att fortfarande ha starkt plus om jag började blöda den 5:e februari, blod med en del klumpar? 

Den var svag någon dag sedan- tänkte skönt att den går ner. Idag är den lika stark som det andra strecket. Har inga symptom så än irriterad på sambon vilket jag hade början av graviditet. Vi hade en gång samlag kanske 2 veckor sedan när jag slutade blöda ca 2 dagar. Omöjligt att jag blivit gravid på nytt? Ska jag avvakta?

• Svar på tråden Slutat blöda nu 3 v efter MF, fortfarande starkt plus?
  • Anonym (Lisa)
    Anonym (M) skrev 2022-03-01 13:00:50 följande:

Du kanske är gravid igen? Låter nästan mest som det. Annars om något skulle vara kvar borde ju inte plusset blivit svagare först.. Men du kan ju kolla upp det för säkerhets skull. 
    Jag fick ett tidigt missfall i vecka 5-6 förra året, fick mens ca 5 veckor efter. Sen blev jag gravid igen efter den mensen. Men första ägglossningen måste ju varit ca 3 veckor efter.. man kan nog få det ännu tidigare också. 

Vågar inte hoppas... men visst ska man blöda en del fortfarande om man har något kvar? Blir ju lite klurigt med mensen och ägglossningen efter men hörde att vissa fått äl redan en vecka efter...

Tog lite tester veckorna som varit. Idag är den som mörkast. Vad tror du?
  • Anonym (Lisa)

Någon?

• Anonym (Lisa)
    nathalie85 skrev 2022-03-01 22:02:06 följande:

Hå på kontroll.
    mitt
    mf som var i november visade pluss länge- rester kvar. Testet blev blankt först typ en vecka efter skrapning.

Ok tack för tipset. Ringer gyn imorgon. Blödde du rött under den tiden? Jag har sparsama bruna spottings. Ingen värk eller så. 
Svar på tråden Slutat blöda nu 3 v efter MF, fortfarande starkt plus?