Inlägg från: Symetrical |Visa alla inlägg
  • Symetrical

GISSA KÖN

MeLi182122 skrev 2024-05-27 12:06:47 följande:
    Har bara fått dessa tre bilder. 
    Dessvärre väldigt otydliga bilder. Lutar dock åt pojke utifrån det jag kan se 😊
  • Symetrical
    Anonym (Alicia) skrev 2024-05-31 20:53:11 följande:

Hej! Går det att se något på dessa bilder? Bebis var väldigt rörlig så bm skrattade under hela ultraljudet Tungan ute Lite suddiga bilder men något kanske syns? Jag är själv så dålig på detta men såklart nyfiken om någon har en gissning Hjärta

Syns tyvärr ingen nubbe här. Ifall det är urinblåsan jag ser (vilket är oklart på sprallig bebis 🤪) skulle jag gissa på pojke. Dock MYCKET oklart 😊
  • Symetrical
    Lovemyson skrev 2024-06-04 19:14:39 följande:

Min ser ju onekligen ut som en pojke! MEN bm visste inte va nub teorin var och frågade om denna bilden dög. Men nu när ja tittar på den så e den ju väldigt avkapa, kan de vara en del av ett lårben? Har inte sett andra nubbar som e så platta upptill?

Det kan absolut vara en del av lårbenet, även om urinblåsans position indikerar pojke. Fick du inga andra bilder alls?
  • Symetrical
    Lovemyson skrev 2024-06-05 08:22:11 följande:
    Fick en bild till på hela bebisen, resten bara på huvudet :/ 
    Syns tyvärr ingen nubbe här, så får hålla kvar vid min mycket osäkra gissning på pojke. När får ni reda på det? ☺️
  • Symetrical
    Lovemyson skrev 2024-06-05 12:51:36 följande:
    Jag tittade på en filmsnutt som jag även fick, så tog jag lite skärmdumpar där jag tror man kan se något. Jag bifogar några o ser om du kan se något hihi 

har typ 100 olika bilder haha

Dedär vita strecket finns med på nästan alla bilder varesig de är ett ben med eller inte, kan de va nuben? 
    Precis, det är den som är nubben 😊
    så störigt bara att benet har en tendens att skymma på de bilder man ser hela nubben, så blir fasen inte klokare av dessa bilder 😆
    Testa skicka några fler!
  • Symetrical
    Lovemyson skrev 2024-06-05 19:34:05 följande:
    När jag spelar upp filmen extra sakta så är de flera gånger de dyker upp 2-3 vita streck vid nuben, och ibland ser de ut som en snopp, jag vet inte vad av de som stämmer haha!
    Vi håller fast vid pojke så länge då, även om jag bara känner mig typ 70% säker ☺️
  • Symetrical
    Anonym (A) skrev 2024-06-06 19:26:03 följande:
    19+2
    Ser onekligen ut som en pojke, såvida det inte är en mycket svullen flicka 😊 Vad sa ultraljudsteknikern?
  • Symetrical
    Linnealusen skrev 2024-06-07 18:48:55 följande:
    Hej :) är det någon som ser något på dessa bilder och skulle vilja gissa på kön? V.12+4 
    Tyvärr väldigt röriga bilder där inte hela nubben syns. Har du några fler?
  • Symetrical
    Lunacarro80 skrev 2024-06-08 08:50:04 följande:

Hej hade gärna velat att någon tolkade min ultraljud har försökt själv men tycker det är jätte svårt Glad tacksam för svar 

En liten pojke! ❤️
  • Symetrical
    Anonym (A) skrev 2024-06-09 00:36:34 följande:
    Jo dom sa också att det var en pojke. Sambon lever just nu i förnekelse och tror ändå det är en flicka😅
    Hahaha. Tycker att det är väldigt tydligt en pojke! Vill han ha en flicka, eller varför förnekelsen? 😂
Svar på tråden GISSA KÖN