• Noslrac

GISSA KÖN

Hej! fritt fram att gissa kön på min lilla bebis i vecka 13+1. jag var av någon anledning väldigt säker på en pojk men enligt NUBteorin börjar jag nästan tro en flicka, så skulle vara spännande att se vad ni tror. Feel free att posta era egna ultraljudsbilder också!

• Svar på tråden GISSA KÖN
  • Symetrical
    Blåbärssaft skrev 2024-03-31 17:34:00 följande:

när syns nubben på bilden? har en video så kan se hur ultraljudet fångar upp olika djup i profil (Olika djup på genomskärningen). Är det när genomskärningen är precis mitt i kroppen eller är det när genomskärningen är mer på vänster eller höger sida som nubben syns? 

Nubben syns som bäst när det är exakt profilbild, samt som du själv skriver när genomskärningen är i mitten. Googla på nub images så kanske du får en bättte uppfattning om vad som behöver synas 😊
  • Anonym (3barn)

Tack för din gissning Anonym (i) Någon mer som vill gissa? 
  • Symetrical
    Anonym (3barn) skrev 2024-04-01 16:37:03 följande:

Vill någon gissa på vår bild, v 12+4
    Ingen klockren bild, men ser ut som en tidig flicka, med några dagar kvar på sig att utvecklas. Du har inga fler bilder?
  • Anonym (3barn)

Tyvärr inte. Fick ett litet filmklipp också men det verkar inte gå att ladda upp. 

Är det själva nubben som är otydlig? 

• Symetrical
    Anonym (3barn) skrev 2024-04-02 08:57:41 följande:

Tyvärr inte. Fick ett litet filmklipp också men det verkar inte gå att ladda upp. 

Är det själva nubben som är otydlig? 

Den är delvis dold bakom benet. Du kanske kan testa köra lite skärmdumpar på filmen och se om du kan få till en tydligare nubb-bild..? 😊
  • Anonym (3barn)

bra förslag , så gör jag. Här kommer några skärmdumpar😀 tack! 
  • aprildag
    Symetrical skrev 2024-03-31 13:59:41 följande:
    Nubben syns dessvärre inte klart. Lutar åt tidig flicka, men kan även visa sig utvecklas till en pojk. Du har inga fler bilder?
    Tack! Jo, kan skicka med en annan bild också.
  • Symetrical
    Anonym (3barn) skrev 2024-04-02 10:22:33 följande:
    bra förslag , så gör jag. Här kommer några skärmdumpar😀 tack! 
    Nu blev det ännu mer tydligt att det är en tidig flicka. Har ett par dagar på sig att utvecklas till pojke, men finner inte det alltför troligt 😊
  • Symetrical
    aprildag skrev 2024-04-03 01:11:11 följande:
    Tack! Jo, kan skicka med en annan bild också.
    Lutar fortfarande åt flicka, men absolut inte säker 😊
  • Anonym (3barn)

Tack för svar symetrica! är det i vecka 13 som man kan vara mer säker på att nubben inte förändras? 

Svar på tråden GISSA KÖN