Inlägg från: Symetrical |Visa alla inlägg
  • Symetrical

GISSA KÖN

mariamariamaria skrev 2024-09-03 19:04:52 följande:

Bilderna kanske är otydliga, men någon som kan tolka något av mina bilder? :) 

En liten gosse 🥰
  • Symetrical
    Anonym (Anonym 5678) skrev 2024-09-04 07:31:31 följande:

Vad tror ni om denna? 12+3 
    Flicka med ett par dagar kvar att utvecklas. Skulle dock bli väldigt chockad om det visade sig bli en pojke, för nubben är väldigt tjejig ☺️
  • Symetrical
    mariamariamaria skrev 2024-09-04 20:34:08 följande:
    Är det :O var ser man det? Jag ser verkligen ingenting..
    Nu blev jag osäker när jag tittade närmre. Är lite otydliga bilder, så kan vara att det jag utgick från var stacking på nubben de facto är att den är gaffelformad och om så är fallet är det en flicka. Själva nubben är väldigt rak och parallell med ryggraden, vilket också tyder på flicka. Förvirringen är total 😆 Du fick inga fler bilder?
  • Symetrical
    Cauliflower33 skrev 2024-09-06 14:17:55 följande:

Vad tror ni om denna? 12+4 och tvillingar. Tror olika tvillingar på bilderna haha - men de är de tydligaste Var man ser hela kroppen 😆

Övre tvillingen syns det inte på, nedre är en pojke 😊
  • Symetrical
    Anonym (Gravid v 15) skrev 2024-09-14 16:35:25 följande:
    Vill bara meddela att det nu är bekräftat via NIPT att detta är en liten pojke 😊
    Tack för uppdatering! Blev som jag misstänkte då 😊 Stort grattis!
  • Symetrical
    Anonym (marsbebis) skrev 2024-09-18 16:24:07 följande:

Vecka 13 + 2

Är lite osäker vad det är som behöver synas men hoppas någon av bilderna kanske visar en ledtråd ifall någon vill gissa. Innan ultraljudet gissade jag på en pojke och min man en flicka, så någon av kommer väl få rätt i alla fall Solig

Lite röriga bilder, men utifrån vad jag kan se skulle jag säga flicka. Ca 80% säkert ☺️
  • Symetrical
    Anonym (marsbebis) skrev 2024-09-19 10:57:20 följande:

Vad kul att du ville gissa! Tack så jättemycket. Glad Jag har en till bild där jag tror nubben syns ifall det hjälper att göra det tydligare. Tycker nog också det ser ut som en liten flicka baserat på vad jag läst du skrivit i tråden innan om vinkeln på den (om jag ens tittar på rätt ställe dvs).

Definitivt flicka, såvida det inte gömmer sig stacking väldigt väl nånstans 😂
  • Symetrical
    Lillkroken skrev 2024-09-21 19:23:00 följande:

Ville ingen gissa på mima bilder Skäms

Tyvärr syns inte nubben här 
  • Symetrical
    Veronica1994 skrev 2024-10-03 14:29:06 följande:
     Gissa kön 
    Inga ledtrådar här. Har du fler bilder?
  • Symetrical
    Oktober97 skrev 2024-10-04 12:13:13 följande:

Någon som kan ge sig på ett försök att gissa kön? En envis en som inte ville ligga still eller rätt, så tyvärr inga bättre bilder än dessa. 12+5 
    Ser tyvärr inte nog här 🥴
Svar på tråden GISSA KÖN