Inlägg från: Nomen123 |Visa alla inlägg
  • Nomen123

GISSA KÖN

Någon som vill gissa här Vad de kan vara för kön? 💞

• Nomen123
    Symetrical skrev 2024-03-11 09:50:35 följande:
    Tyvärr döljer benet en del av nubben, men av vad jag kan se skulle jag säga pojke. Nubben ser ut att vara på uppgång 😉
    Varför tror du pojke? 🧸 Och vart exakt det man början på nubben? Jag vill gärna lära mig se det 💞
  • Nomen123
    Symetrical skrev 2024-03-12 15:07:40 följande:
    För att nubben har en vinkel uppåt från ryggraden (den är mellan de två gröna strecken) samt att urinblåsan är positionerad långt ner (röda ringen) 😊 Vilken vecka är bebis i på bilden?
    Okej, förstår 🧸 vecka 13/14 var det 😊
  • Nomen123
    Symetrical skrev 2024-03-14 09:30:56 följande:
    Men hallå! Jag glömde ju bilden! 😂🙈
    Den kommer här!
    Haha jaaa de skulle va en bild med ja, jag tänkte ?hmm, undra vart hon ser dessa gröna och röda Streck? 💞😅

spännande då och se vad det blir, ultraljud om 2 veckor igen ☺️
  • Nomen123
    Sofiasdrömmar skrev 2024-03-14 20:56:18 följande:
    Pojke skulle jag säga på grund av skallteorin och nubb osäker men jag får den till pojke, du berättar väl för oss sen ?  😀
    Såklart jag kommer berätta här sen 😊 så himla spännande. jag har en egen känsla om att de är en liten pojke men så Gissade några flicka i en grupp där nubben avläses av dem.. så då har jag trott på det.. så konstig man är 🙈 men nu känns de på något sätt 50/50 igen men endå känslan som jag har är mer åt pojke. 
  • Nomen123

Fler som vill gissa? 🤎🧸
    de är så roligt att du gissningar 😃
    ultraljud på skärtorsdagen ☀️
  • Nomen123

Ultraljud på torsdag morgon, ska bli Såå spännande 😃 ingen mer som vill gissa kön? 🙂👶

• Nomen123
    Anonym (I) skrev 2024-03-27 21:24:54 följande:
    Pojke 100 %
    En nyfiken fråga, hur kan du vara 100% säker på det? 😀
Svar på tråden GISSA KÖN