Inlägg från: Nomen123
|
-
-
Varför tror du pojke? 🧸 Och vart exakt det man början på nubben? Jag vill gärna lära mig se det 💞Symetrical skrev 2024-03-11 09:50:35 följande:Tyvärr döljer benet en del av nubben, men av vad jag kan se skulle jag säga pojke. Nubben ser ut att vara på uppgång 😉
-
Okej, förstår 🧸 vecka 13/14 var det 😊Symetrical skrev 2024-03-12 15:07:40 följande:För att nubben har en vinkel uppåt från ryggraden (den är mellan de två gröna strecken) samt att urinblåsan är positionerad långt ner (röda ringen) 😊 Vilken vecka är bebis i på bilden?
-
Haha jaaa de skulle va en bild med ja, jag tänkte ?hmm, undra vart hon ser dessa gröna och röda Streck? 💞😅Symetrical skrev 2024-03-14 09:30:56 följande:Men hallå! Jag glömde ju bilden! 😂🙈
Den kommer här!
spännande då och se vad det blir, ultraljud om 2 veckor igen ☺️ -
Såklart jag kommer berätta här sen 😊 så himla spännande. jag har en egen känsla om att de är en liten pojke men så Gissade några flicka i en grupp där nubben avläses av dem.. så då har jag trott på det.. så konstig man är 🙈 men nu känns de på något sätt 50/50 igen men endå känslan som jag har är mer åt pojke.Sofiasdrömmar skrev 2024-03-14 20:56:18 följande:Pojke skulle jag säga på grund av skallteorin och nubb osäker men jag får den till pojke, du berättar väl för oss sen ? 😀
-
Fler som vill gissa? 🤎🧸
de är så roligt att du gissningar 😃
ultraljud på skärtorsdagen ☀️ -
Ultraljud på torsdag morgon, ska bli Såå spännande 😃 ingen mer som vill gissa kön? 🙂👶
-
En nyfiken fråga, hur kan du vara 100% säker på det? 😀Anonym (I) skrev 2024-03-27 21:24:54 följande:Pojke 100 %
-
Ni som va snälla och gissade på min bild hade rätt, det blir en liten pojke 💙