Inlägg från: Anonym (Cas) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Cas)

GISSA KÖN

Jooosen skrev 2022-04-29 17:13:46 följande:
    4 av 4 giSaade på flicka här. Jag var oxå övertygad om flicka! fick reda på att det är en kille. Undrar fortf om det verkligen stämmer haha :) 
    Det går inte riktigt att se nubben på din bild och även om den skulle vara mer tjejig så kan nubben fortfarande resa sig så tidigt.
  • Anonym (Cas)
    Anonym (Anonym123) skrev 2024-06-10 20:31:41 följande:

Vill någon hjälpa mig vad detta är för kön? Bilder från ultraljud i vecka 12+6

Klurig.. Jag tror pojke ändå
  • Anonym (Cas)
    Anonym (Anonym123) skrev 2024-06-11 09:44:31 följande:
    Vad får dig att tro det?☺️ Jag är inte så bra på det här med NUB-teorin men utifrån det jag läst och sett ser det ut som en flicka i mina ögon
    Ja mycket för att det liknar min pojkes nubb och den var rätt platt i 12+6 men det kan mycket väl vara en flicka 😊 
  • Anonym (Cas)

Kan tipsa om denna sida på fb. De hade rätt om min pojke även om många i andra grupper gissade flicka 😊
  • Anonym (Cas)
    Anonym (Anonym1234) skrev 2024-06-11 15:54:01 följande:
    Yes, tack så mycket! Hur lång tid tog det för dig att få svar därifrån ungefär?☺️
    Det kanske tog max ett dygn innan inlägget lades upp men då fick jag flera svar ganska direkt, iaf de flesta samma dag. Lycka till! 🤩
  • Anonym (Cas)
    Anonym (Anonym1234) skrev 2024-06-11 17:27:54 följande:
    Kanon ju! Då hoppas jag att det går lika fort för mig också! Tack så mycket☺️ Var alla som svarade dig där eniga om att det var en pojke?
    De flesta av admin sa pojke men de fanns någon admin som sa flicka för att den var såpass platt. I två andra grupper jag la upp så var alla eniga om flicka. Så jag var lite förvirrad men min magkänsla sa pojke från start så jag var rätt säker på det själv 😊 återkoppla vad de svarar, om du vill förstås 😄
  • Anonym (Cas)
    Annana - det där ser ut som en pojke! 😊
Svar på tråden GISSA KÖN