• Anonym (La)

    Skäms

    Jag skäms så otroligt mycket för att jag kan bli kåt på kuk ibland.  Det är en sak jag absolut inte kan berätta eller ens nämna för någon . Nu vid 57 års ålder, och aldrig tidigare i livet. Någon ?

  • Svar på tråden Skäms
  • Anonym (Den Varma Kvinnan)
    Bingen skrev 2022-02-27 11:00:32 följande:
    Jag tycker definitivt inte du ska skämmas över det, vi är alla människor o tänder så klart på olika saker. Oavsett om vi lever som singel eller i en relation så har vi alla nåt som vi går runt o fantiserar/tänker på. 
    Ja, vi är alla människor. Men är alla människor medmänskliga och behandlar andra som dom själva vill bli behandlade?
    Eller finns det många som tycker att man bör vara som majoriteten, tänder man på nåt som dom tycker är fel, så bör man få veta det?
  • Anonym (Man)
    Anonym (La) skrev 2022-02-27 04:00:09 följande:
    Skäms

    Jag skäms så otroligt mycket för att jag kan bli kåt på kuk ibland.  Det är en sak jag absolut inte kan berätta eller ens nämna för någon . Nu vid 57 års ålder, och aldrig tidigare i livet. Någon ?


    Om du är en kvinna så borde det inte kännas konstigt, om du är tänd på endast det motsatta könet, om du har en man som spelar prydd för att han tror att det inte ska vara normalt då kan det bli ett problem.
  • Anonym (Bempa)
    Anonym (Den Varma Kvinnan) skrev 2022-02-27 07:02:41 följande:
    Ja, det är beklämmande att så många kvinnor har dubbelmoral.
    Hur fick du det från trådstarten?
  • Anonym (Biboy)
    Anonym (La) skrev 2022-02-27 04:00:09 följande:
    Skäms

    Jag skäms så otroligt mycket för att jag kan bli kåt på kuk ibland.  Det är en sak jag absolut inte kan berätta eller ens nämna för någon . Nu vid 57 års ålder, och aldrig tidigare i livet. Någon ?


    Jag blir också kåt på kuk ibland. Eller, ganska ofta kan man säga.
    Då går jag ut på grindr eller bc och kollar om någon vill knulla. Oftast finns någon kille ledig och sedan är problemet löst.
  • Anonym (Alliona)
    Anonym (Biboy) skrev 2022-02-28 11:49:04 följande:
    Jag blir också kåt på kuk ibland. Eller, ganska ofta kan man säga.
    Då går jag ut på grindr eller bc och kollar om någon vill knulla. Oftast finns någon kille ledig och sedan är problemet löst.
    Är du öppen och ärlig om detta om du träffar en tjej/kvinna?
  • Anonym (Biboy)
    Anonym (Alliona) skrev 2022-02-28 11:51:09 följande:
    Är du öppen och ärlig om detta om du träffar en tjej/kvinna?
    Frågor hon så svarar jag ärligt. Men det är få som frågat. Många utgår troligen från att jag är straight.
  • Anonym (Alliona)
    Anonym (Biboy) skrev 2022-02-28 11:54:07 följande:
    Frågor hon så svarar jag ärligt. Men det är få som frågat. Många utgår troligen från att jag är straight.
    Det vore ju en fullständig mardröm att få veta i efterhand...
  • Anonym (Biboy)
    Anonym (Alliona) skrev 2022-02-28 11:58:53 följande:
    Det vore ju en fullständig mardröm att få veta i efterhand...
    Frågar du alltid den du ligger med om tidigare äventyr?
  • Anonym (Alliona)
    Anonym (Biboy) skrev 2022-02-28 12:12:58 följande:
    Frågar du alltid den du ligger med om tidigare äventyr?
    Ja, oftast. Jag har så svårt för sex mellan samma kön och vill vara så långt från det som möjligt.
  • enola
    Anonym (Bempa) skrev 2022-02-28 11:41:09 följande:
    Hur fick du det från trådstarten?
    Av sättet att skriva så snart jag att det är vår käre Drake som hittat ett sätt att ösa ur sig bitterhet även i den här tråden. 

    Draken, folk generellt säger inte att män som tänder på både män och kvinnor är bögar, inte heller att det är fel. Visst finns det honomfober, men människor med så inskränkt syn på livet och kärleken ska du ändå inte lyssna på. 

    Och TS, sluta skämmas! Agera på din nyfikenhet om du vill eller låt det vara din hemlighet. Men skäms för guds skull inte, det har du ingen anledning till!
  • Anonym (Man)
    Anonym (Alliona) skrev 2022-02-28 15:59:47 följande:
    Ja, oftast. Jag har så svårt för sex mellan samma kön och vill vara så långt från det som möjligt.
    Samma här att folk som vill vara intima inte avslöjar sånt förskräckligt.
  • Anonym (Man)
    Anonym (La) skrev 2022-02-27 04:00:09 följande:
    Skäms

    Jag skäms så otroligt mycket för att jag kan bli kåt på kuk ibland.  Det är en sak jag absolut inte kan berätta eller ens nämna för någon . Nu vid 57 års ålder, och aldrig tidigare i livet. Någon ?


    Om du är en kvinna så borde det inte kännas konstigt, om du är tänd på endast det motsatta könet, om du har en man som spelar prydd för att han tror att det inte ska vara normalt då kan det bli ett problem.
Svar på tråden Skäms