Inlägg från: Anonym (Man) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Man)

Skäms

Om du är en kvinna så borde det inte kännas konstigt, om du är tänd på endast det motsatta könet, om du har en man som spelar prydd för att han tror att det inte ska vara normalt då kan det bli ett problem.

• Anonym (Man)
    Anonym (La) skrev 2022-02-27 04:00:09 följande:
    Skäms

Jag skäms så otroligt mycket för att jag kan bli kåt på kuk ibland.  Det är en sak jag absolut inte kan berätta eller ens nämna för någon . Nu vid 57 års ålder, och aldrig tidigare i livet. Någon ?

Om du är en kvinna så borde det inte kännas konstigt, om du är tänd på endast det motsatta könet, om du har en man som spelar prydd för att han tror att det inte ska vara normalt då kan det bli ett problem.
  • Anonym (Man)
    Anonym (Alliona) skrev 2022-02-28 15:59:47 följande:
    Ja, oftast. Jag har så svårt för sex mellan samma kön och vill vara så långt från det som möjligt.
    Samma här att folk som vill vara intima inte avslöjar sånt förskräckligt.
  • Anonym (Man)
    Anonym (La) skrev 2022-02-27 04:00:09 följande:
    Skäms

Jag skäms så otroligt mycket för att jag kan bli kåt på kuk ibland.  Det är en sak jag absolut inte kan berätta eller ens nämna för någon . Nu vid 57 års ålder, och aldrig tidigare i livet. Någon ?

Svar på tråden Skäms