• Grodan90

Gravid med bf november 2022

Thasz skrev 2022-04-03 11:00:21 följande:
    Wow, vad spännande! Vilken vecka är du i? Glad
    8+4 idag men har inte exakt koll så kan vara några dagar framåt eller bakåt med. Hoppas på att se det lilla hjärtat iallafall Hjärta
  • Grodan90
    Pico skrev 2022-04-03 14:09:21 följande:
    Tjoho vad spännande! Håller tummarna att allt ser fint ut Drömmer
    Tack!Hjärta
  • Grodan90
    soanho skrev 2022-04-03 15:47:32 följande:
    Jag ska också på ultraljud och se bebis för första gången imorgon! Och jag är också väldigt nervös. Så orolig för att bebis inte ska må bra Rynkar på näsan Jag håller tummarna för oss!!
    Åh spännande! Vilken vecka är du i? Håller tummarna för oss imorgon!
  • Grodan90
    Värmekudde skrev 2022-04-03 17:56:44 följande:
    Jag ska också på ultraljud första gången i morgon. 7+ 5 idag om jag räknat rätt. Har verkligen sysselsatt mig jätte mycket nu dagarna innan så har inte hunnit tänka på det. Men vet att nervositeten kommer slå till rejält imorgon.
    Spännande! Håller tummarna för digHjärta
  • Grodan90
    Värmekudde skrev 2022-04-04 12:17:41 följande:

Jag var på vul precis och där inne låg det ett litet frö med tickande hjärtaHjärta Är så lättad och överlyckligHjärta och beräkningen stämde nästan exakt med bara en dag diff. Jag är 7+5 Glad

Grattis!Hjärta
    Nu har jag också varit på ultraljud och fick se en
    minibebis med tickande hjärta! Så glad! Blev även framflyttad tre dagar vilket bara är positivt så är i 9+1 :)
  • Grodan90
    Värmekudde skrev 2022-04-04 13:40:14 följande:
    Åhh grattis till er med! Hjärta Nu kan man pusta ut lite! Skrattande
    Tack! Ja verkligen, så skönt!
    Å tack till er med Emphz och pico! Hjärta
  • Grodan90
    soanho skrev 2022-04-04 16:46:43 följande:
    Fick reda på idag att jag är i v. 9+3, tre dagar kortare än vad jag trodde. Allt såg jättebra ut på ultraljudet idag och det var underbart att få se det lilla hjärtat slå HjärtaSå skönt att det såg bra ut för dig också!
    Vad skönt, grattis! 
  • Grodan90
    Värmekudde skrev 2022-04-05 13:50:06 följande:

Har verkligen känt mig mer lugn efter vul igår. Tittar på videon hela tiden. Känns mer verkligt nuGlad

Ja samma här, det känns mycket mer verkligt när man fått se den lilla bönan :)
  • Grodan90
    emphz skrev 2022-04-10 16:21:16 följande:

Imorgon ska jag på uppföljande om hematomet. blöder fortfarande dagligen så är livrädd.. kan ni hålla tummarna att hjärtat pickar och hematomet minskat. 

tuffa sista dygn har det varit psykiskt, v10 idag men fortfarande inte kunnat njuta ett dugg pga ovissheten 

Håller verkligen tummarna för dig! 
  • Grodan90
    emphz skrev 2022-04-11 12:36:13 följande:

Tack för all omtanke!! 

allt såg fint ut idag, nämen ni förstår inte vilken lättnad. Bebis i rätt storlek med fin hjärtaktivitet. hematomet har minskat, de kan inte säga hur länge jag kommer blöda men allt går åt rätt håll!! Finns hopp om novemberbebis alltså Hjärta

Åh vad härligt o höra!
Svar på tråden Gravid med bf november 2022