Gravid med bf november 2022
Sofia 2022; tack för svar. Blev lite lugnare nu. Har inte haft blödning utan mer ljus rosa flytning ibland.
Sofia 2022; tack för svar. Blev lite lugnare nu. Har inte haft blödning utan mer ljus rosa flytning ibland.
Lakrisen; jag kommer inte boka ultraljud innan vecka 12. Man kanske ser hjärtljud vecka 8 men kan lika gärna sluta så vecka 9.
Gick in i vecka 6 idag, woho! Oron försvinner inte men blir så glad för varje dag som går. Känner fortfarande knappt någon molvärk men försöker lugna mig med att det kan vara så och att allt kanske ändå är som det ska. Symptom hittills är att brösten helt klart växer men är inte ömma eller gör ont. Har börjat få mycket halsbränna när jag vaknar på morgnarna också men inget illamående. Har börjat vakna jätte tidigt på morgnarna också trots att jag vill sova vidare vilket inte är likt mig.. någon annan som har det så?
Har också fått jätte fin hy! Pregnancy glow haha
Hoppar gärna också in här.. Vet inte riktigt vad jag ska tro..Har fått två dagar på CB svaga men ändå ljusblåa streck. Dom syns inom tiden, men mest när dom torkat. Känner mig verkligen gravid, och blir så frustrerad när jag inte får det där starka plusset. Imorgon borde det vara bim - 1, men är inte riktigt säker då jag har oregelbunden mens.
Hur mycket kan man lita på test efter tiden? Översta är inom tiden. Och andra efter.
Thasz; jag tar multivitamin för gravida och Omega 3. Ibland magnesium mot sena drag.
Blir så sjukt nervös. Har bim idag och plussade i söndags. Har haft symtom hela veckan men idag känner jag mig bara svullen i magen. Brösten har vart ömma men det har minskat varje dag. Nu börjar ju oron som sist i nov när jag fick Mf 4 dagar efter att jag plussade. Plussade på bim förra gången.
Hur har ni haft? Har symtomen minskat så här tidigt men kommit tillbaka. Värsta oron Är ju att vakna Imorrn och blöda.
Bra initiativ! Roligt det är flera som ska ha första barnet.
3/11 Dalarna91, första barnet.
9/11 chilins, första barnet
Jag går in i vecka 8 idag. Inget illamående men verkar som jag ska vara glad över det :p
Emphz; är så ledsen för din skull <3 hoppas du blir snart gravid igen.