Gravid med bf november 2022
Idag har jag haft ganska mycket värk plötsligt i höften och korsryggen. Någon annan som upplevt det? var jobbigt att stå upp men när jag satte mig kändes det bättre och släppte lite. Blev ju direkt orolig.
Idag har jag haft ganska mycket värk plötsligt i höften och korsryggen. Någon annan som upplevt det? var jobbigt att stå upp men när jag satte mig kändes det bättre och släppte lite. Blev ju direkt orolig.
Ny morgon och återigen rosa på pappret, inte haft något alls sen igår cirka en timme efter jag vaknade. Även om jag vet att det kan vara helt lugnt gör det att hela ens värld rasar..
Bubbelfika, jag har också upplevt växtvärk vid blygbenet men också vid ljumskarna. Får svårt att sitta med benen i kors vilket är så irriterande Haha
Dalarna91: åhh jag känner med dig. När jag fick mitt ma i höstas började det med små bruna flytningar och efter cirka en vecka började jag blöda lite för att senare få en massiv blödning. Vilken vecka är du i nu för du kanske kan åka till akuten och få ett vul där? Till mig sa dem i höstas att de ibland kunde se om man hade påbörjat missfall om jag gjorde ett vul. Dem sa också att ibland kan man blöda mycket och att det ändå är helt normalt. Känner två som blödde mycket och båda fortsatte sin graviditet som vanligt med friska barn. Håller verkligen tummarna att allt går bra
Värmekudde;
Tjej2022: Välkommen och grattis!
Jag är i vecka 6 och kommer gå på inskrivning när jag är i vecka 7:) har bokat vul också när jag är mellan vecka 8-9.
Nu har illamåendet slagit till ordentligt för mig på morgonen. Usch så jobbigt.
Har någon av er haft mycket huvudvärk sedan Plussat? Känner typ att jag exploderar vissa dagar av huvudvärken.. idag är en sån dag.....
Ja jag har haft i flera dagar. Huvudvärken var brutal i början jag var helt sängliggandes två dagar och resterande dagar har jag känt en dov huvudvärk typ en vecka. Jätte jobbigt för jag har inte heller velat ta alvedon, även fast jag vet att de är okej att ta det. Är så rädd för att ta mediciner när jag är gravid. Det är tydligen vanligt med huvudvärk för man får så mycket hormoner i kroppen.