Inlägg från: norrpigan |Visa alla inlägg
  • norrpigan

Gravid med bf november 2022

Hoppar gärna också in här.. Hjärta Vet inte riktigt vad jag ska tro..Har fått två dagar på CB svaga men ändå ljusblåa streck. Dom syns inom tiden, men mest när dom torkat. Känner mig verkligen gravid, och blir så frustrerad när jag inte får det där starka plusset. Imorgon borde det vara bim - 1, men är inte riktigt säker då jag har oregelbunden mens.

Hur mycket kan man lita på test efter tiden? Översta är inom tiden. Och andra efter.

• norrpigan

Mysecret, känner igen mig i det du skriver. Verkligen. Jag gjorde dessutom en abort i december 21, så inte alls länge sen.. Har bara gjort en abort innan och det är ca 13 år sen. Så att det blev såhär igen (som det verkar, gravid) fattar jag inte. Har insatt en p ring.

Men om det nu är ett frö där inne så tänker jag stå mitt kast och göra det absolut bästa av det Hjärta Varför förra aborten blev att var just pga av den orsaken du beskriver. Vi var så otroligt tillfreds med att alla barnen går i skola, dom är stora nog att göra andra saker, inga vakna nätter, sov och mat tider, passa barn för att ramla eller få i halsen mm.. Ja listan kan göras lång. Men ändå så skulle jag aldrig någonsin kunna vara utan nån av dom tre vi har idag, så därför faller detta beslut annorlunda. Då är det meningen. Har man klarat av småbarnstiden 3 gånger innan lär man nog fixa det galant en fjärde gång, med dessutom stora barn!! Då får man njuta lite extra Hjärta så jag tror det kommer bli bra. Det ordnar sig för er med. 

• norrpigan

Jag plussade starkt idag, men svagt igår. Min bf är vad jag tror 25/11 Hjärta Fjärde barnet  

Svar på tråden Gravid med bf november 2022