Inlägg från: MariaNathalie |Visa alla inlägg
  • MariaNathalie

Gravid med bf november 2022

Hej 

testade positivt på äl+ 10 i Söndags så jag hoppar in här.

Detta är mitt tredje barn. 
    ska bli jätte skoj att följas åt 

• MariaNathalie

Grodan 90: Tack 
    inte så mkt symtom. Lite molvärk i ländryggen, lätt illamående, lite smått öm i brösten. Har mer symtom på kvällen/natten. Känner att det drar i ligamenten och det stramar i magen. 

hur mår du? 

• MariaNathalie

Grodan90 Ja man är glad över symtomen 
    nu under dagen har jag börjat känna mig yrslig och hunger som kommer från ingenstans. 
    såhär i början blir man mest orolig om man inte känner något alls. Så man är bara glad att känna något 

• MariaNathalie

Blir så sjukt nervös. Har bim idag och plussade i söndags. Har haft symtom hela veckan men idag känner jag mig bara svullen i magen. Brösten har vart ömma men det har minskat varje dag. Nu börjar ju oron som sist i nov när jag fick Mf 4 dagar efter att jag plussade. Plussade på bim förra gången. 
    Hur har ni haft? Har symtomen minskat så här tidigt men kommit tillbaka. Värsta oron Är ju att vakna Imorrn och blöda. 

• MariaNathalie

Allt har stannat av och magen har sjunkit och blivit platt igen. Testet visar knappt något och jag vill bara gå och lägga mig under täcket och aldrig komma upp igen.
    Två missfall på ett halvår. Vet att jag inte är ensam. Men
    stressen av att bli gravid innan jag fyller 40 har gjort mig lite smått pressad. Nu känns det typ kört. 40 år och bara missfall. Vet inte om jag orkar ett till. 

Mina cykler är typ uppe i 40 dagar nu Oxå så det är as drygt att börja om igen hela tiden Oxå. 
    Provade rosenrot denna Gång och blev gravid men hade hoppats på kortare cykel. 
    åt bidrottninggele i Jan och den blev längre då Oxå. 

känns bara sååå hopplöst just nu. 

förlåt För långt och tråkigt inlägg 

Svar på tråden Gravid med bf november 2022