Gravid med bf november 2022

Hej!
Plussade i onsdags Bim -1 och är enligt NC v4+0 idag. drabbades av MA i v11 (foster v9) i somras, så har fått inbokat ett VUL 30/3. Är så orolig att det ska gå fel denna gång också

Laktrisens- håller tummarna för dig!!
Butembobaby - nej vad tråkigt
Laktrisens - STOR kram till dig
Jag tar också en vanlig multivitamin för kvinna med tillräckligt med folsyra samt omega3 separat. :)
det händer en hel del i min mage, det drar och spänner och molar, är i V5 (4+5), någon som känner igen sig?
har dessutom haft väldigt ont i min höft sedan ÄL+7 (plussade på ÄL+10) - kan det vara fogarna som redan börjar kännas? Trodde först att det bara var träningsvärk eller överansträngning men trots en veckas vila från träning så blir det inte bättre.. kommer efter promenader och mycket stående. Känns bara så orimligt tidigt?
BF NOVEMBER 2022
9/11 chilins, första barnet
14/11 värmekudde, första barnet
10/11 JessicaJKM, första barnet
18/11 Pico, första barnet
Är i vecka 6 nu (5+3) och idag började illamåendet på morgonen. Har gått och väntat på att illamåendet ska börja men nu ångrar jag mig att den är här får se hur länge det håller i sig..
Tycker det är så svårt att dölja illamåendet från kollegor på jobbet. Någon annan som känner så?
någon mer som upplever foglossning redan? Detta är min andra graviditet (förra slutade i MA i v9) så jag vet inte exakt vad foglossning är men jag har haft ont i höger höft 2-3 veckor och nu senaste dagarna även i vänster höft? är i v6+0 idag, så känns orimligt tidigt