Gravid med bf november 2022
Godmorgon alla. Är enligt min app i vecka 4+5 och har noll symtom, någon mer som mår som vanligt? Vill ju ha en massa symtom så man känner att det verkligen finns nåt där
Godmorgon alla. Är enligt min app i vecka 4+5 och har noll symtom, någon mer som mår som vanligt? Vill ju ha en massa symtom så man känner att det verkligen finns nåt där
Sofia2022; skulle vara fint med lite mer symtomer. Men njuter nu av mina ömma bröst. När man går nedför trappor måste man hålla i dom så det gör mindre ont xD
Är generellt lugn men mer symtom hade inte skadat.
All den här oron som man har är så jobbig. Sitter och tänker på alla symptom hela tiden och känner efter. Jag vill bara spola fram tiden liiite grann så att man kanske kan slappna av lite och veta att den mest kritiska perioden är över men ärligt talat tror jag att man säkert kommer känna oro hela graviditeten vilket inte är så konstigt egentligen?
Sofia jag tycker att det ser ut som en tydlig stegring! Undre bilden är linjen mycket starkare!
Hej alla förhoppningsvis blivande november mammor! Kan Ni inte dela med Er av en bild på Era gravtest från dagen Ni plussade (om Ni har dem kvar), vore så kul och se
Nån mer som har svårt tro på att man är gravid? Tagit två tester. tog ett i tisdags som visade 2-3 så då hade de ökat från 1-2 iaf. Men inte mkt symptom igår, endast Lite huvudvärk. så jobbigt med ovissheten!:(
Hej Alla. När fick Ni omslag till 3+ på testen? ( Om ni har testat vill säga)
I fredags fick jag en liten blödning, färskt blod, det var inte mycket men det var blod, och nu är jag rädd, så rädd efter vårt förra MA! I torsdags visade stickan att jag var gravid 2-3 och i morse visade stickan starkt plus och den hade slagit om till 3+, vad tror Ni? Vi längtar efter dig flingan, kämpa
Idag har jag blödit lite varje gång jag gått på toa så hoppet är typ ute här, men vi får väl se hur de utvecklar sig!
Sofia2022; vad hade du för symtom när du hade ma? Är livrädd det har hänt hos mig.
Sofia2022 jag är i vecka 6 (5+3)
Hej. Var på Vul idag är i vecka 6+1, läkaren såg hinnsäck och nåt litet knyte där i men kunde ej se några hjärtljud än, hoppas innerligt att det var för tidigt ???????? Nån som varit med om detta?
Någon som tänker göra KUB eller NIPT?
Tack vad söta ni är allihop det har stannat av lite nu och blev aldrig mer än ett antal droppar. Pratade med BM också och hon försökte lugna mig och sa det vanliga - att det inte behöver betyda det värsta, men det är ju helt omöjligt att tänka annat när man gått igenom ett MA tidigare med bara mindre blödning som symtom.. har ju vul imorgon så måste bara stå ut tills dess..