Gravid med bf november 2022
Jag plussade idag. Bf 17/11. Har inte hunnit bli glad än, känner mig mest orolig för att börja blöda... Har ett barn födda 2017 sen innan. Jag hoppas så att detta ska gå vägen. <3
Jag plussade idag. Bf 17/11. Har inte hunnit bli glad än, känner mig mest orolig för att börja blöda... Har ett barn födda 2017 sen innan. Jag hoppas så att detta ska gå vägen. <3
Hej alla förhoppningsvis blivande november mammor! Kan Ni inte dela med Er av en bild på Era gravtest från dagen Ni plussade (om Ni har dem kvar), vore så kul och se
Alltså har haft så mycket flytningar sen jag plussade i tisdags att de känns som i början när mensen börjar komma. Usch, svårt att inte könna sig orolig!
Hoppet är de sista som överger en?
inte blödit eller haft bruna flytningar sen igår vid ett tillfälle. de kom väldigt lite, både rött, rosa o brunt. Tänkte de va kört men efter de inte fått någon mer blödning. Hoppas verkligen att de inte är missfall, hoppas jag slipper blöda mer. För tidigt för vul också, så får glatt vänta 2 veckor på att få veta. Har molvärk konstant men inte ondare än så. Får bara hoppas nu.
Jag känner mig typ inte gravid alls. Har lite molvärk långt ner i magen lite då och då, men sen är det inte så mycket mer. Jag är ju bara i v5, så är ju supertidigt. Jag minns inte hur hag mådde och kände i min första graviditet såhär i början. Drömde även inatt att jag typ bara missförstått allt och inte ens var gravid.
Lite nyfiken, vilka kosttillskott tar ni? Jag tänkte köpa någon multivitamin imorgon för gravida men funderar på att kanske börja med någon omega 3. Är vegan så får i mig en del via frön, nötter och rapsolja men tänker att det kanske är bra att komplettera.
Hej! Här är en till med bf i november 11/11. 3e barnet.
Hur har ni mått hittills?