Ryssland har anfallit Ukraina - krig i Europa
Kan också upplysa om att Trump inte är president längre, om det kan hjälpa er i era vidare nedmonteringsdiskussioner.
Nåja, du skrev: "...liten och obetydlig höger-extrem grupp som har försökt utnyttja såna faktorer"
Och jag svarade i mina två nästa inlägg:
"Den där 'lilla och obetydliga höger-extrema gruppen' fick 65% av rösterna i Donetsk i valet 2014. Lär om partiet 'party of regions' (partija regionov)"
"Tja, små är de inte i alla fall. Högerextrema vet jag inte om jag skulle kalla dem men de är de ryss-orienterade som du menar 'försökt utnyttja sådana faktorer'."
.
Jag tycker det är tydligt nog vad som avses. Att Partija Regionov har "försökt utnyttja såna faktorer" och att de fick 65% av rösterna.
Men då var det klarare nu då, kanske?!
Undrar vad Putin ska hitta på till veckan.... Om jag forstått det rätt är hon ganska Putin-vänlig och anti-NATO.
"French President Emmanuel Macron should pray next week is uneventful. If it is, he will be reelected. Marine Le Pen should pray for someone or something to disrupt the political week. If that happens, she probably wins the election."
www.express.co.uk/comment/expresscomment/1596916/Macron-latest-frech-election-polls
De ryska styrkornas tidigare belägring av området runt Tjernobyl är inte bara oerhört korkat, utan visar även på hur lågt man värderar människoliv i Rysslands militära och politiska ledning, även de egna soldaternas liv.
Ryska soldater vid Tjernobyl: ?Kommer dö långsamt? (msn.com)