Ryssland har anfallit Ukraina - krig i Europa
Genom besvara frågor med nya frågor, nä, det kommer aldrig få en pollett trilla ned för någon.
Och varför, jo, för du flyr och attackerar med nya frågor utan sakliga svar tillbaka.
Genom besvara frågor med nya frågor, nä, det kommer aldrig få en pollett trilla ned för någon.
Och varför, jo, för du flyr och attackerar med nya frågor utan sakliga svar tillbaka.
Vattentillförsel från den skadade dammen går inte längre att användas för att kyla reaktorn.
Och du känner ingen oro över att massa reaktorer nu riskerar härdsmälta, Tjernobyl var en reaktor och nu pratar vi om upp till sex stycken reaktorer som SAMTIDIGT kan få härdsmälta.
Snacka om hur du fokuserar på fel saker, och om alla sex smälter, ja, då pratar vi om miljontals döda pga detta.
Men allt för agenda, inte ens potentiellt miljoner döda får dig avvika ifrån din agenda och narrativ och det är makalöst perplexande det sker.
Grossi är på väg till kärnkraftverket i Zaporizjzja nästa vecka. Samtidigt ska det lilla IAEA-teamet där bytas ut och utvidgas.
Så ni kan sluta hamstra jodtabletter och göra något vettigt av era liv, t.ex fundera på om ni verkligen behöver den där skatteåterbäringen, eller om det finns någon organisation i Ukraina ni kan stödja med den pengen.
Vattennivån sjunkit 2,8m på ett dygn, och inget nytt vatten kommer inte komma på evigheter.
Du inser inte hur allvarligt det är som sker nu, även om det tar tid innan det sker.
Detta är akut och det är helt sjukt skrämmande hur nonchalant du är för detta.
Och drar inte sig naziststyrkorna tillbaka och släpper full tillgänglighet till området utan påverkan av nazisterna.
Ja, då står vi där snart med svåra radioaktiva utsläpp, och du bryr dig om nazister som blir dödade på ockuperad mark.
Det finns bara en fråga och ställa, vad är det för fel på dig som inte klarar av se en stor potentiell påverkan även för Sverige här?
Det verkar som din agenda och narrativ har fått dig tappa grepp om verkligheten FULLSTÄNDIGT.
Är det inte dax att börja fundera på om att du har satsat på fel häst och bör tänka om RADIKALT?
Oj, du ser inte mer än runt hörnet.
Och du förringar ryssens sprängning och dessa problem som medföljer?
Och vattnet sjunker och det betyder en sak i förlängningen.
Det är sjukligt intressant din oförmåga att se mer än handen framför dig.
Detta är tveklöst oroande.
Jag diskuterar verkligheten, den verkar för utmanande för dig och diskutera, och när du ser en nazist som putin en fin liten pojk.
Skillnaden mellan dig är att jag ser EXTREMT SVÅRA krigsbrott utförts DAGLIGEN i över ett år av nazisten putin, som pulvriserar städer för utöka sitt imperium.
Och jimbo hade svårt att välja mellan en fascistiskt diktator och en folkvald president som inte mördar, torterar, våldtar(och här gör nazisterna inga undantag om det är barn.), tar barn och tar hem de till ryssland osv...osv...
Vi förstår du ÄLSKAR putin.
Och Joe Biden, han gillar jag inte ens.
Men i valet mellan nazisten putin och Joe, så är valet så extremt enkelt att det är rent ut sagt löjligt enkelt.
Men icke för jimbo.
HAHA
Det är ju vad du vill, så du försökte projicera detta på mig
Det kan du inte för en tusendels sekund tro att jag skulle gå på, eller någon annan för den delen heller.
Och med tanke på hur många ggr du kommer till putins undsättning.
Du bojkottar väl Marabou?
Äger Marabou och Daim ? svartlistas av Ukraina | Hänt (hant.se)
Äter inga av deras produkter i normala fall, så ingen förändring här alls.
Var nog typ 5år sedan jag köpte en kaka av dom.
Det är det mesta denna användare inte förstår, då sakligt beskriva dennes slutsatser kommer aldrig.
Till mig sade den efter ett enda inlägg och när den sade konspirationer och desinformera vaccin, att mig går det inte diskutera med och när jag var saklig med påståenden den hade.
Denna whataboutism är bara en diskussionsteknik av hen, och i syfte att fly från ämnet som den sakligt inte kan nått om.
Det udda är att såna här individer kommer ihåg allt om deras konspirationer de ger, men aldrig fakta
Saklighet heter det och den verkar reta dig svårt, gillar inte ens Biden från början, men lugnt förstår ditt behov att lägga orden i munnen på mig, då det sakligt går galet dåligt för dig.
Och ja, jimbo hade svårt och välja mellan Joe en demokratiskt folkvald ledare som i mångt och mycket styrs av huset och senaten.
Och med en fascistiskt diktator som vid tillfället terroriserade och mördade egna befolkning, sätter sina politiska motståndare i fängelse osv.
Och tjuvnyp?
Nja, jimbo sade detta och får ta ansvar för det.
Ja, whataboutism sägs ofta utan för MAGA.sekten, och detta för whataboutism används praktiskt varje gång i era osakliga försvar.
När du använder det, så ser det malplacerat ut, vet inte om du skriver whatboutism för du tror att är korrekt, eller om du bara inte ens förstår ordet alls.
Har du sakliga argument?
Så vad väntar du på shoot
putin är en nazist, han har ju till och med skickat styrkor som är nazistiska.
Och nej, det är bara en jag kallar för nazist.
Kallar du det du skriver för normalt?
Det var udda sagt.
Det är enkelt att förstå om du hade förstått vad SVT/SR är, och det är att de säger inte att SÅ ÄR DET, då bevisen saknas i dagsläget.
Har putin sagt att hen sprängt dammen?
Har du källa på detta?
För annars bekräftar ju du bara att SVT/SR återberättar det korrekt.
Men ja, det är tveklöst ryssen som sprängt den, dock finns inte bevisen än bara indicierna för det.
Och sen saknar det du säger en betydelse också på detta, då de gör en opartisk rapportering.
Dock hade jimbo och välja mellan en fascistiskt diktator som mördade och terroriserade sin befolkning och en folkvald ledare i en demokrati och där hus och senaten står för de flesta besluten.
Och sen nu när du försvarar valet av putin, så står vi här med våldtäkter på barn, mord på barn, bortförande av barn.
Och samma på de vuxna, attackerar civila mål utan anledning.
osv...osv...osv...osv...osv...osv...osv...osv...osv...osv...osv...osv...osv...osv...osv...osv...osv...osv...osv...osv...osv...
osv...osv...osv...osv...osv...osv...osv...
Och denna putin hade jimbo svårigheter att välja bort
Svarar man som jimbo gjorde, så kommer detta följa med.
Och sen på detta har vi ett SD som var på bjudresor till ryssland krim på detta och hur de var galjonsfigurer och som "valobservatörer"
Så en röd tråd.......
Bra du lyfter detta igen, för det är viktigt att visa vart sympatierna är och hur en fascistisk diktator och en folkvald och demokratiskt vald president är så svårt för SD och jimbo att välja mellan
Ja, lika barn, leka bäst.
Vi står dock kvar med vad jimbo sagt och förstår det är svårt pinsamt för dig.
Jaha, vad är frågan som genererar ett sådant här svar?
Så jag ens förstår vad du säger från början.