Anonym (Hm) skrev 2022-02-23 15:43:18 följande:
Du litar inte på honom.
Du ser inga skumma appar och drar slutsatsen att han har dolda appar.
Du vill veta hur du ser dessa dolda appar som du inte har sett.
Vad händer om du inte ser några appar?
Kommer du dra slutsatsen att han inte har några eller kommer du tro att han han har dolt det på andra sätt?
Ert förhållande är inte perfekt, där finns en stor misstro och du har ett osunt kontrollbehov.
Du kommer aldrig att lita på honom.
Det ögonblick min flickvän beter sig som du så gör jag slut.
1) Förmodligen av en anledning och inte bara för att hon hade tråkigt en dag och beslutade sig för att tro att han är otrogen... TS ger en hint om det när hon skriver att han beter sig "fishy". Men det verkar du ha missat?
2) Nä för folk som gör skumma saker vill ju oftast inte att andra får reda på det och kommer såklart inte låta bevisen ligga framme på köksbordet utan försöka dölja det så gott det går.
3) Ja för folk som har dolda appar har ju ofta något att dölja vilket i så fall talar för att ens misstankar är befogade.
4) Om hon inte hittar dolda appar eller andra spår så talar ju det mer för att misstankarna inte stämmer vilket i sin tur kan underlätta att släppa det.
5) Det beror kanske på hur HAN beter sig, att leta dolda appar är ju en konsekvens av att han beter sig fishy och så länge han fortsätter med det kommer misstankarna såklart vara kvar.
6) Japp det håller jag med om, ett förhållande där man inte litar på varandra ör inte sunt. Dock är ju andras förtroende inte något man bara får serverat på silverfat hur fan man än gör utan något man gör sig förtjänt av genom sitt sätt att agera. Så det där går ju åt båda hållen, vill man att andra ska lita på en så ska man ju helst inte bete sig suspekt. Att kunna lita på andra är sunt, att lita blint på andra är inte sunt.
7) TS kommer kunna lita på honom när han slutar bete sig "fishy" och anledningen till det kan du se i punkt #6
8) Det ögonblick min partner börjar ta mitt förtroende för givet och tro att hon kan bete sig som hon vill och jag kommer lita blint för henne ändå är den dag då jag gör slut.