Inlägg från: Anonym (Vill bara veta) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Vill bara veta)

Dölja appar, bilder

Jag har anledning att tro att min karl håller på med fishy grejer. Hur kan jag ta reda på det? 
    Alla vet att telefonen är svaret, men med dagens appar är det ju nästan omöjligt att avslöja! Försökt googla hur man avslöjar dolda appar men det verkar för svårt för mig. 

Följdfråga: är det lättare dölja saker i vissa telefoner? Märken och modeller. 

Snälla inga kommentarer om att jag bara borde dumpa honom om jag nu inte litar på honom. Hela förhållandet är annars perfekt men jag måste få veta det här för att bli lugn och vara 100% trygg i förhållandet. 

• Svar på tråden Dölja appar, bilder

ogilla varje inlägg en gång.

Är inte svårt alls om telefonen inte är låst från första början.
    Och vem som har något lurt för sig har sin telefon olåst? 

Om det nu är så enkelt, kan du då förklara hur man hittar dolda appar? Eller helst den appen som döljer dem. 
    Jag har lösen till att låsa upp mobilen så kommer in. 

Prata istället för att snoka. Ditt beteende är också "fishy" om du börjar snoka i appar och telefon. 

Inte alls. Det är ofta enda sättet att få reda på saker. Om du tror annat är du naiv. 

Hur avslöjar man den appen? Det måste ju gå att hitta den via inställningar eller liknande. 

Det är en av nyaste modellerna Sony telefon. 
    Nä visst, det kanske inte går att lita på honom någonsin. Jag har stora tillitsproblem. Det vet jag. För till skillnad från naiva tjejer som tror att deras killar aldrig gjort nå dumt, så vet jag hur vanligt det är att folk är otrogna. Särskilt de i "lyckliga förhållanden". Har vart singel så pass länge att jag sett nog mycket för att bli cynisk. 
    Men jo, vi har ett jättebra förhållande i övrigt. Bara det med min tillit som egentligen är ett problem. 

Vet inte hur man taggar eller citerar. 
    Mem svarar kaptenohoy: tack för tipset, vet att såna finns men han är nog smartare än så om han vill gömma.. 

Svar på tråden Dölja appar, bilder