Inlägg från: Kvittning |Visa alla inlägg
  • Kvittning

Vem säger han sanningen till??

Anonym (Hjälptack) skrev 2022-02-21 06:17:50 följande:

Tack för att ni tog er tid att svara! Fast jag hade hoppats på att fler velat svara på den faktiska frågan... Han ljuger för oss båda till viss mån, ja. Men det måste ju väga över åt något håll. Ni som utgått från min fråga/frågor så verkar det som omni tror att han är mest ärlig mot sin fru. 

Ja jag skulle gissa att han är mest ärlig mot sin fru och enda sättet som det här slutar med att han och älskarinnan blir tillsammans är om frun väljer att lämna honom. 
  • Kvittning
    Fjäril kär skrev 2022-02-21 09:42:28 följande:
    För min del spelar det ingen roll vem av dessa du är. Det ändrar ändå inte svaren. Vi som svarar har ju ingen aning om vem du är så att servera dig hittepåsvar och gissningar gynnar ju varken dig eller oss som svarar. Vi som svarar i dessa typer av frågor har ju varit med om detta i någon form. Antingen som älskarinna, frun, den otrogen eller alltihopa.. Svaren du får utgår från våra erfarenheter och den sanningen som finns presenterad ute i samhället på olika sätt.

Hur du däremot väljer att tolka svaren är ju upp till dig och vad du vill ta emot för typ av sanning utifrån vem du är. 
    Ja så är det ju. Jag baserar mitt svar från att vara åskådare i flera fall. Mannen har alltid valt frun om hon har tagit tillbaka honom (vilket hon inte alltid gjort). 

Sedan så har jag också ett fall i närheten där mannen valt den nya kvinnan. Men då har det inte varit den här typen av affär utan att han har träffat någon annan och gått på dejt men sedan gjort slut med frun innan det gick längre. 
Svar på tråden Vem säger han sanningen till??