Inlägg från: Anonym (ööö) |Visa alla inlägg
  • Anonym (ööö)

Vem säger han sanningen till??

Skulle skriva detsamma. Han säger det som behövs för att försöka undvika konflikt och samtidigt kunna fortsätta stoppa kuken i båda. 
    Jag hoppas att båda dumpar idioten. 

I bland kan det vara så att personer tror sina egna lögner, så en liten bit av honom kanske menar det han säger i stunden, men det hjälper ju inte när man sen åker till nästa kvinna och säger något annat.

• Anonym (ööö)
    Anonym (Hjälptack) skrev 2022-02-21 08:39:30 följande:

Jobbar nu men vill skriva lite snabbt att jag har inte någonstans antytt att jag är varken frun eller den Andra kvinnan. Ville inte det eftersom jag misstänker att det kanske påverkar svaren.  är glad att ni svarar! 

Ja det är ju 50/50 att du är någon av parterna. Efter att ha hängt här i flera år har jag läst SÅ många trådar med samma funderingar så man börjar lära sig nu hur "tugget" går. 

Det jag undrar över är det du skrev i kommentaren innan (jag kopierar) 
     Han ljuger för oss båda till viss mån, ja. Men det måste ju väga över åt något håll

Vad är det du söker för halmstrån här? Han ljuger. Oavsett om han skulle ljuga kraftigare för en av er spelar det väl ingen roll? "Han ljög 70% för henne men 30% för mig - han är därmed en fantastisk man som jag litar på eftersom han bara ljög lite för mig - eller vad menar du? 
  • Anonym (ööö)
    Tecum skrev 2022-02-23 16:54:07 följande:
    Tack! Det har jag skrivit många gånger men aldrig fått något instämmande från någon kvinna. Och precis som du skriver är det en förenkling för att demonisera den otrogne samtidigt som man intalar sig själv att man älskar på riktigt och aaaaldrig skulle kunna vara otrogen.
    Men vad menar du då - att det är ok? 

En skitstövel är en skitstövel är en skitstövel, liksom. 
  • Anonym (ööö)
    Anonym (Hjälptack) skrev 2022-02-24 08:08:18 följande:

Jag vill nånstans ha kvar min m man och om det är så att han ljög för henne och ändå älskat mig så kan det väl kanske vara värt en chans...? 

Nja, jag vet inte. Hur ska man kunna lita på en person som gjort detta? Kan göra samma sak igen, med någon annan. 
Svar på tråden Vem säger han sanningen till??