Inlägg från: Anonym (Bengt) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Bengt)

Min fru låg sexdrift

Anonym (ja) skrev 2022-03-15 15:54:25 följande:
    Håller med det här. Jag har också haft perioder med väldigt lite lust men efter att ha pratat med min sambo om det och insett hur viktigt sex är för honom så insåg jag även hur mycket jag saknade vårt sexliv och ville få tillbaka det. Tror absolut att för att få en långsiktig lösning krävs det att man sjäv vill lösa problemet och få mer lust - utan det spelar det ingen roll hur mycket ens partner städar eller uppvaktar. 
    Som jag städade, som jag engagerade mig i barnen, som jag uppvaktade! Inget hjälpte. Jag hade kunnat hänga i takkronan och joddlat, hon hade ändå inte börjat älska mig. Det blev förstås skilsmässa till slut.
  • Anonym (Bengt)
    Anonym (Gubbe40) skrev 2022-09-12 19:35:27 följande:

Vi har en dotter på 18 år som kom hem nu ikväll och frågade efter mamma. Jag sa att hon är inte hemma för hon är hos sin kk. Kan säga att hon såg inte precis chockad ut så troligen så visste hon om att min fru har haft sin kk ett tag. Hon frågade vad jag ska göra åt det. Så sa jag att jag ska begära ut skilsmässa och sälja huset och flytta.

Men snälla, dra inte in barnen i er konflikt, det är grymt mot dem, närmast barnmisshandel. 
Svar på tråden Min fru låg sexdrift