• Stefano82

Min fru låg sexdrift

Mimosa86 skrev 2022-02-26 16:46:14 följande:
    Hur ser ditt uppvakta ände ut? Uppvaktning och förspel är något som ska ske konstant, inte 10 min innan förväntat samlag.

pratar ni och skrattar ni mycket tillsammans? Har ni djupa samtal? Tar ni i varandra regelbundet- dvs omfamning och hålla handen? Anstränger ni er inför varandra och värnar om varandra? Busar ni? Skrattar ni mycket tillsammans? Intresserar ni er för varandra och frågar?
    Alltså förspel funkar men hon vill inte ha det några längre stunder, så max 10 min från bägge hållen.
    Visst pratar vi och har roligt ihop. Vi har även nära till skratt. Visst pussas vi, men att hålla hand är hon inte intresserad av. Vi busar inte så mkt, inget hon är intresserad av heller har provat det.
  • Stefano82
    Anonym (Eh) skrev 2022-02-26 19:20:07 följande:
    Hur ser ert förspel ut? Låter som att hon tröttnat för att hon inte får den njutning hon vill ha av sexet. 
    Mkt smek och kram och kyssar för att sen gå över till oralsex.
  • Stefano82
    Anonym (Eh) skrev 2022-02-26 19:44:47 följande:
    jadu jag vet inte. Jag vill inte ha sex med min man då förspel och sex bara handlar om hans njutning. Jag har aldrig fått orgasm med min man men det kanske din fru har? 
    Alltså både jag ger min fru oralsex och hon ger mig. Men det är mkt smek och kyssar inblandat i detta. Min fru har aldrig kommit vid oralsex. Hon kan inte komma vid det när jag slickar.
  • Stefano82
    Anonym (Självförtroende) skrev 2022-02-26 22:28:47 följande:

I min erfarenhet är självförtroende och att man inte är tråkig det viktigaste. Att man är busig och lite störig ibland har funkat för mig. 

Sen ska man ju förföra när partnern är pigg. Inte på kvällen när man nattat massa barn.

Stort minus om partnern tränar och man själv bara sitter i soffan typ.

När vi försöker har sex och sånt så försöker vi göra det på på kvällen om det då inte är helg. Våra barn är i ålder 12 och 14 år så inte så små. Men nu på sistone så har vi inte haft det så hon inte har nån lust. Det är väl 1,5 månad sen sist vi hade sex 
  • Stefano82
    isotop skrev 2022-03-12 23:48:55 följande:

Du är väl som majoriteten av männen kass i sängen. Tyvärr har jag med i de allra flesta (sex)partners känt att det endast är en uppoffring från min sida. Tänkt på det?

Jag har bara haft en kvinna i mitt liv och det är hon. Samma för henne, hon har bara haft mig. Vi träffades när jag var 20 och hon 19. Men vi satt du för gärna peka ut mig som kass i sängen om det får dig att må bättre.
Svar på tråden Min fru låg sexdrift