Min fru låg sexdrift
Hjälper till? Inte konstigt hon inte vill ha sex med dig.
Min fru vill inte kn*lla trots att jag ibland t.o.m. gör en del av det som borde vara självklart för en vuxen individ i hushållet.
Hjälper till? Inte konstigt hon inte vill ha sex med dig.
I övrigt tycker jag det är svårt det här med olika lust i långa relationer, vissa har helt enkelt lägre sexlust och det är svårt att ändra ens grundläggande behov åt något håll.
Däremot är det nog rätt vanligt att som kvinna inte bli automatiskt sugen, många kvinnor behöver tänka på sex och bli uppvaktade för att bli kåta medan för många män så blir kåta bara spontant och kan då ligga.
De perioder jag och min man haft med mindre sex är helt klart under andra graviditeten med ett förskolebarn som har motsvarande hjul du har i din ts men med sjukdomar därifrån istället och med småbarn generellt. Jag som annars haft högre sexlust än min man blev helt dränerad på energi och intimitet av att rodda med barn och vardag (då gör min man ändå mer än sin beskärda del kring hem och barn) och när vi nattade barnen ville vi båda helst bara ha lite egentid innan vi gick och la oss. Min man hade absolut kunnat tänka sig en snabbis då och sen fortsätta med det han gjorde, jag funkade inte likadant.
För mig är det viktigt att kunna kåta upp varandra under vardagen så sexet inte blir något helt plötsligt och i vissa perioder i livet är det ganska svårt (för oss iaf) att få någon slags kontinuitet på sånt. Jag tycker också det är kul att testa lite nya saker och det kan också vara en liten push för suget med någon ny sexleksak eller fantasi att spela ut.