Inlägg från: Anonym (Parfymören) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Parfymören)

Lukter?

Jag tänder på goda dofter. Ibland kan ett upphetsat kön lukta väldigt inbjudande.
    Även håret som omger det. Vissa människor luktar bättre än andra och gör en extra upphetsad. Fast bäst luktar blommor och rätt sammansatta parfymer och kryddor.

• Anonym (Parfymören)
    Anonym (Madde) skrev 2022-02-12 10:54:31 följande:

Jag kan bli upphetsad av att känna lukten från kuken eller ollonet innan jag börjar suga. Brukar smyglukta lite innan jag börjar suga. Jag skulle också vilja känna lukten av en kvinnas kön efter att hon tränat och var upphetsad inbillar mig att den blandningen skulle vara extremt upphetsande att känna doften av. 

Efter träning är inte att rekommendera. Det luktar surt och gammal ljumsksvett. Typ gymväska....men upphetsning luktar gott.
  • Anonym (Parfymören)
    Anonym (Madde) skrev 2022-02-12 11:09:15 följande:
    Är du man eller kvinna?
    Kvinna. Har sexuell erfarenhet med båda könen. Kvinnors och mäns ljumsksvett är nästan lila stark och identisk. Färsk svett kan vara okej men inte efter ett långt träningspass. Fast man gillar ju olika. Kroppsdofter är bara goda för mig om de är relativt rena och osvettiga.
  • Anonym (Parfymören)
    Bgbg skrev 2022-02-12 11:44:34 följande:
    Anonym (Madde­)
    IDAG 11:35
    Förstår! Brukar lukta på mina fingrar när jag är upphetsad och har smekt mig men inbillar mig att det vore så mycket mer upphetsande att få lukta på en annan kvinnas kön särskilt om hon är lite kåt och fuktig. Har du gjort det?
    ????????????????-
    Så härligt! Smaken lukten av en kåt fuktig kvinnas kökön är underbart?. smeka och smyg lukta lite .;)
    ljuvligt och upphetsande
    Kan också göra så ibland håller med att det kan lukta väldigt gott, bortsett från smuts och svett.

Jo jag har luktat och smakat på flera kvinnokön både i upphetsade tillstånd, svettiga tillstånd, nyduschade, efter en dags arbete, träning eller en natts sömn. De kan lukta och smaka väldigt gott särskilt när de är upphetsade, svullna och fuktiga. Tycker att ett kvinnokön luktar mer spännande än kukar generellt men kan också lukta riktigt illa ibland. Vi har ju också olika smak beroende på var i månaden man befinner sig. Det kan ju bli väldigt syrligt emellanåt och nästan lite salt. Du kommer nog att gilla det om du gör slag i saken:)
  • Anonym (Parfymören)
    Anonym (La) skrev 2022-02-13 04:59:19 följande:

Jag älskar då hon inte tvättat sig på 3-4 dygn.  Lukten och smaken är ljuvlig. Och ljudet då hon särar på läpparna.....herregud  vilket underbart ljud 

Detta skulle nog i de flesta framkalla kräkreflexer och ditt fall nog handlar det troligen om en luktfetisch. Det finns ju en anledning varför man ska känna aversion mot vissa lukter biologiskt för att undvika bli sjuk, hamna i fara, sköta hygienrutiner för att inte gå runt och var full av bakterier osv.

Fotsvett och rövlukt är exempel på såna dofter som borde stöta bort och indikera att man ska tvätta sig. Illaluktande människor blir ju också utstötta
Svar på tråden Lukter?