Olika energinivåer ingen relation, skäl att skilja sig?
Hej.
Jag och min man har 3 barn och har varit tillsammans i 10 år. Jag är påväg att bli utbränd. Dels av att sköta ett hushål, jobba heltid, ta hand om 3 barn och aldrig få vila. jag har försökt håll han tempo men det går inte. Han vill hålla igång från morgon till kväll med allt Möjligt arbete och aktiviter konstant. Sista 6 månaderna så känner jag mig helt dränerad och orkar liksom ingenting. Det har lett till konflikter mellan oss. Han tycker att jag är lat Och alltid varit lat. Jag uppskattar inte att han lägger över det som att det är något fel på mig. Själv tycker jag han är en iskall robot som klara sig utan vila, kärlek, sömn, egen Tid, mat och sex. Jag har accepterat honom med brister och allt, det som är jobbigast är hans förakt mot svaghet. Om jag känner mig sjuk så ifrågasätter han om jag verkligen är det och suckar åt mig När jag mår dåligt. Själv känner jag mig inte acceptera Som jag är från hans sida. Han tycker som sagt att jag är en latmask, egoist och klara jämt på något. Är den här relationen dömd att misslyckas?