• Anonym (Skelettet)

Hade du kunnat tända på kvinna m kraftig undervikt?

Ja, som rubriken lyder: hade du som hetero- eller bisexuell man eller bisexuell eller lesbisk kvinna kunnat tända på/ha sex med en kvinna med kraftig undervikt? Alltså typ bmi 13-14; revbenen syns, höftbenen sticker ut, armar och ben är pinnsmala, i princip inga bröst osv? Jag snackar alltså enbart sex nu, inte förhållande.

Jag vet ju att Pelle skulle svara ja, men ni andra? Hur vanligt är det att folk tänder på en så mager kvinna?

Kommentera gärna också!

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hade du kunnat tända på kvinna m kraftig undervikt?
  • Anonym (Krass verklighet)

Aldrig någonsin, det är så oerhört avtändande. Dessutom vet man att det följer mentala störningar av olika slag med en gravt svulten kropp. 

• Anonym (Anon)

Såsom det beskrivs av TS låter det ju som en person med mycket dåligt mående ifall det är så pass mycket undervikt. Och då har jag väldigt svårt att se mig själv vilja ha sex med den personen i just den kontexten. Känns som att jag skulle vilja göra så mycket, mycket mer och annat för att försöka få henne att må bra.

Jag dejtar en tjej som har varit rätt överviktig och har mått väldigt dåligt över sin kropp i flera år. På sista tiden har hon tränat mycket och blivit mer nöjd med sig själv. Jag har alltid varit tydlig med att jag gillar henne såsom hon är och att hon inte behöver ändra på sig för mig, men om hon faktiskt vill så stöttar jag henne genom att träna ihop och liknande.

Ursäkta att jag kom av mig. Blir bara så rörd av att läsa det TS skriver och sex är det sista jag skulle vilja blanda in i bilden, just för att jag skulle känna mig verkligt egoistiskt.

• Anonym (anonym)

En aaaning undervikt eller en aaaning övervikt är ju inte direkt en dealbreaker för att jag ska finna någon attraktiv. Det är ju viktigt med personlighet och utstrålning och utseendet som helhet också.

Själv är jag allt för mager, och om någon finner mig attraktiv har den väldigt konstiga ideal. 

• Anonym (Absolut, men ..)

Tänder på personen och intellekt och humor .... Sedan är inte mitt kroppsideal någon som är/ser anorektisk ut. 
    Om jag ser tillbaka har mina kvinnor varit övervägande mulliga med mycket former.
    Kan nog absolut tända på en underviktig kvinna p.g.a hennes personlighet.
     Utöver att de varit mulliga har mina kvinnor varit självsäkra och haft personligheter med humor och självdistans.
    Antar att detta funkar även med smala/underviktiga. Personligheten lär väl vara densamma??

• Anonym (Liv)

Jag kommer ihåg en tråd för inte så längesen som jag misstänker startades av samma person. Hon hade samma anonyma nick och liknande fråga men då framgick det i ts att undervikten inte berodde på ätstörning utan en annan sjukdom. 
    TS, vad som än skrivs på nätet om kroppar med kraftig under - och övervikt så kom ihåg att det är din personlighet du kommer absolut längst med i mötet med andra (låter väldigt klyschigt jag vet) även om det bara gäller sex och inte förhållande.

• Anonym (Pelle)

Pelle här.  
    Det där är en missuppfattning om mig.    Under BMI 16 är för smalt i min mening.   Särskilt 13-14 är grav undervikt.    

• Anonym (Pelle)

Mitt svar blev kanske.   Om hon kunde gå upp till bmi 16 iaf genom träning och kost.  
    Men sannolikt hade jag avfärdat henne. Precis som jag hade gjort en mullig tjej.

• Anonym (Krass verklighet)
    Anonym (Liv) skrev 2022-03-14 06:05:20 följande:

Jag kommer ihåg en tråd för inte så längesen som jag misstänker startades av samma person. Hon hade samma anonyma nick och liknande fråga men då framgick det i ts att undervikten inte berodde på ätstörning utan en annan sjukdom. 
    TS, vad som än skrivs på nätet om kroppar med kraftig under - och övervikt så kom ihåg att det är din personlighet du kommer absolut längst med i mötet med andra (låter väldigt klyschigt jag vet) även om det bara gäller sex och inte förhållande.

Frågan är vad man tänder på och om man kan tänka sig sex. Det har inte ett dugg med personlighet att göra. Jag kan fullkomligt avguda någon som människa och samtidigt bli illamående och äcklad av tanken att ha sex med dem. 
  • Anonym (Nemo)

Skulle nog ha lika svårt för någon med kraftig undervikt som jag har för kvinnor med kraftig övervikt.

• mammabitch

Nu tänder jag inte på kvinnor oavsett storlek, men jag har vårdat många kvinnor och någon enstaka man med ett BMI i den klassen och jag har mest varit rädd att de ska falla ihop framför ögonen på mig (och det har också hänt) så sexuella känslor är nog inte aktuella där, nej.

Däremot skulle jag absolut kunna uppskatta och även älska personen i kroppen.

Svar på tråden Hade du kunnat tända på kvinna m kraftig undervikt?