• Anonym (Skelettet)

Hade du kunnat tända på kvinna m kraftig undervikt?

Ja, som rubriken lyder: hade du som hetero- eller bisexuell man eller bisexuell eller lesbisk kvinna kunnat tända på/ha sex med en kvinna med kraftig undervikt? Alltså typ bmi 13-14; revbenen syns, höftbenen sticker ut, armar och ben är pinnsmala, i princip inga bröst osv? Jag snackar alltså enbart sex nu, inte förhållande.

Jag vet ju att Pelle skulle svara ja, men ni andra? Hur vanligt är det att folk tänder på en så mager kvinna?

Kommentera gärna också!

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hade du kunnat tända på kvinna m kraftig undervikt?
  • Anonym (Finns nog många)

Jag har en kusin med ätstörningar (bland annat, personlighetsstörningar med) hon pendlar väl mellan 45kg och 35 kanske. När hon väger lite mer, säg 40+ ser hon bra ut, mer "på gränsen" till för smal än hennes sjukliga utseende hon har växelvis.

Men trots detta (inte bara bulimi/anorexi utan ett övrigt beteende som BORDE skrämma bort) har hon aldrig haft några karl-problem, tvärtom, hon är verkligen helt världsbäst på karlar. Hon har vart ihop med en socialdemokratisk kommunfullmäktige som var gift, med ett idrottsproffs, med en advokat, med rika oljeschejker i Dubai, med en gift präst, med någon a-listekändis, med en dokusåpakändis, hon har tom. fått ihop det med sin egen psykolog (som fick sparken för detta). Karlar av olika typer och åldrar gillar verkligen henne.

Jag svär hon skulle kunna hänga med skateboardåkande tonårspojkar en dag och ha flera friare sedan, men hon skulle också kunna hänga med dementa gubbar på ett ålderdomshem och bli uppvaktad där med. Verkligen alla olika typer av karlar verkar gilla henne. Hade jag haft bara en tiondel av hennes attraktionskraft hade jag vart gift med en miljardär.

Så att vara väldigt mager verkar inte påverka så negativt ändå faktiskt, vad gäller karl-biten i livet.

• Anonym (gr)

Är själv hetero kvinna så kan inte svara på det. Dock tror jag inte det är en så stor deal breaker, jag menar Gigi Hadid, Hailey Bieber och andra modeller har ju ett sånt bmi och de anses ju vara snygga. Deras kroppar är enligt mig inte mitt ideal men kropparna är inte alls fula, men sen har de fina ansikten och det är väl mer det som spelar roll om för att avgöra om någon är attraktiv.

• Anonym (Ehva)
    Anonym (gr) skrev 2022-02-11 20:04:10 följande:

Är själv hetero kvinna så kan inte svara på det. Dock tror jag inte det är en så stor deal breaker, jag menar Gigi Hadid, Hailey Bieber och andra modeller har ju ett sånt bmi och de anses ju vara snygga. Deras kroppar är enligt mig inte mitt ideal men kropparna är inte alls fula, men sen har de fina ansikten och det är väl mer det som spelar roll om för att avgöra om någon är attraktiv.

Vart har du fått de ifrån? De tjejer du nämner har 17-17,1 i bmi. Att jämföra 17 i bmi (som är precis under gränsen till undervikt) är inte att jämföra med det TS nämner

• Anonym (Skelettet)
    Anonym (Finns nog många) skrev 2022-02-11 19:28:27 följande:

Jag har en kusin med ätstörningar (bland annat, personlighetsstörningar med) hon pendlar väl mellan 45kg och 35 kanske. När hon väger lite mer, säg 40+ ser hon bra ut, mer "på gränsen" till för smal än hennes sjukliga utseende hon har växelvis.

Men trots detta (inte bara bulimi/anorexi utan ett övrigt beteende som BORDE skrämma bort) har hon aldrig haft några karl-problem, tvärtom, hon är verkligen helt världsbäst på karlar. Hon har vart ihop med en socialdemokratisk kommunfullmäktige som var gift, med ett idrottsproffs, med en advokat, med rika oljeschejker i Dubai, med en gift präst, med någon a-listekändis, med en dokusåpakändis, hon har tom. fått ihop det med sin egen psykolog (som fick sparken för detta). Karlar av olika typer och åldrar gillar verkligen henne.

Jag svär hon skulle kunna hänga med skateboardåkande tonårspojkar en dag och ha flera friare sedan, men hon skulle också kunna hänga med dementa gubbar på ett ålderdomshem och bli uppvaktad där med. Verkligen alla olika typer av karlar verkar gilla henne. Hade jag haft bara en tiondel av hennes attraktionskraft hade jag vart gift med en miljardär.

Så att vara väldigt mager verkar inte påverka så negativt ändå faktiskt, vad gäller karl-biten i livet.

Intressant! Tack för att du berättade :)
    Anonym (gr) skrev 2022-02-11 20:04:10 följande:

Som "Ehva" säger:
    Anonym (Ehva) skrev 2022-02-11 22:51:33 följande:

Vart har du fått de ifrån? De tjejer du nämner har 17-17,1 i bmi. Att jämföra 17 i bmi (som är precis under gränsen till undervikt) är inte att jämföra med det TS nämner

• Anonym (Skelettet)

Fler som vill rösta? Och kommentera gärna också som sagt!

• Anonym (Smal är också bra)

Är en man och har haft sex med ett måttligt antal kvinnor. Den smalaste (gränsfall mager) hade den ?kramigaste? fittan av dessa damer. Och kramigt är extra skönt. Jag är bara EN av alla röster, men sex med smal kvinna = tightare känsla = skönt. Sen har fylligare kvinnor andra fördelar såsom större bröst vilket öppnar för annat bus. 

• Anonym (Smal är också bra)

Är en man och har haft sex med ett måttligt antal kvinnor. Den smalaste (gränsfall mager) hade den ?kramigaste? fittan av dessa damer. Och kramigt är extra skönt. Jag är bara EN av alla röster, men sex med smal kvinna = tightare känsla = skönt. Sen har fylligare kvinnor andra fördelar såsom större bröst vilket öppnar för annat bus.

• Aliona

Jag (bisexuell kvinna) tänder på kvinnor som är bekväma i sina egna kroppar och sin sexualitet. Så jag kan absolut tända på båda magra och kurviga kvinnor. Har hon däremot komplex och jag märker att hon tycker att det är jobbigt på olika sätt så hade jag haft svårt att känna lust. 

• Anonym (Nemo)

Det beror såklart på vad vi pratar om, det krävs nästan  bilder eftersom vi alla har olika referensramar vad som är smalt/undernärt.

Bäst är när kvinnan är naturligt slank, men med lite kurvor. Att ha lite kurvor har nästan blivit synonymt med att vara tjock idag. Det tycker jag blir fel när man diskuterar vikt.

• Anonym (lll)

BMI 13-14 låter förfärligt lite! Jag har i mitt yrke ibland indirekt stött på unga tjejer med anorexia (dvs jag arbetar inte med behandling av dem). Jag vet inte exakt vad de haft i BMI just då, men ett par av dem har varit så illa däran att knotor stått ut på leder osv - fruktansvärt att se! Jag tror knappast att de haft sex i tankarna när de mått så dåligt att de knappt orkat gå upp för en trappa!

Hur du mår TS; vet bara du, men det låter oroväckande, det du beskriver. 

Svar på tråden Hade du kunnat tända på kvinna m kraftig undervikt?