Anonym (Finns nog många) skrev 2022-02-11 19:28:27 följande:
Jag har en kusin med ätstörningar (bland annat, personlighetsstörningar med) hon pendlar väl mellan 45kg och 35 kanske. När hon väger lite mer, säg 40+ ser hon bra ut, mer "på gränsen" till för smal än hennes sjukliga utseende hon har växelvis.
Men trots detta (inte bara bulimi/anorexi utan ett övrigt beteende som BORDE skrämma bort) har hon aldrig haft några karl-problem, tvärtom, hon är verkligen helt världsbäst på karlar. Hon har vart ihop med en socialdemokratisk kommunfullmäktige som var gift, med ett idrottsproffs, med en advokat, med rika oljeschejker i Dubai, med en gift präst, med någon a-listekändis, med en dokusåpakändis, hon har tom. fått ihop det med sin egen psykolog (som fick sparken för detta). Karlar av olika typer och åldrar gillar verkligen henne.
Jag svär hon skulle kunna hänga med skateboardåkande tonårspojkar en dag och ha flera friare sedan, men hon skulle också kunna hänga med dementa gubbar på ett ålderdomshem och bli uppvaktad där med. Verkligen alla olika typer av karlar verkar gilla henne. Hade jag haft bara en tiondel av hennes attraktionskraft hade jag vart gift med en miljardär.
Så att vara väldigt mager verkar inte påverka så negativt ändå faktiskt, vad gäller karl-biten i livet.
Intressant! Tack för att du berättade :)
Anonym (gr) skrev 2022-02-11 20:04:10 följande:
Är själv hetero kvinna så kan inte svara på det. Dock tror jag inte det är en så stor deal breaker, jag menar Gigi Hadid, Hailey Bieber och andra modeller har ju ett sånt bmi och de anses ju vara snygga. Deras kroppar är enligt mig inte mitt ideal men kropparna är inte alls fula, men sen har de fina ansikten och det är väl mer det som spelar roll om för att avgöra om någon är attraktiv.
Som "Ehva" säger:
Anonym (Ehva) skrev 2022-02-11 22:51:33 följande:
Vart har du fått de ifrån? De tjejer du nämner har 17-17,1 i bmi. Att jämföra 17 i bmi (som är precis under gränsen till undervikt) är inte att jämföra med det TS nämner