Inlägg från: Gameofthrones |Visa alla inlägg
  • Gameofthrones

Billig men bra surfplatta till 4 åring

HUAWEI, Samsung
    Elgiganten kika in där 

• Gameofthrones

Lenovo behöver inte vara dåliga. Jag tror att endel köper pga priset o h inte tittar på helheten hur snabb den är, uppkoppling, Raminnet etc. Det är det är små nyanser, detaljer man ska se över 

• Gameofthrones
    Anonym (Haha) skrev 2022-02-10 07:49:12 följande:
    Precis vad jag tänkte. Det finns bara ett enda korrekt svar till TS fråga, och det är: ingen!
    Och varför ska man kommentera en sådan sak? Det är upp till var och en vad man ger till en 4 åring.

Välkommen till 2022. Idag finns det möjlighet till leksaker och teknik. 
  • Gameofthrones

I det flesta hem så är det tv och playtjänster som är oftast på surfplattor.

Alla mina barn har tillgång till datorer, surfplattor, mobiler. 

När vi tar en bilresa så är det bara just mobil och surfplatta som får vara med vi har annat med oss också. När man tittar till i baksätet så är det blandat bara surfplatta / mobil sen ser man barnen spelar kort, familjespel.

Inget fel och ha surfplatta till en 4 åring. 

TS köp en bra surfplatta med bra uppkoppling, bra hårddisk med minne som man kan se på Netflix, SVT barn, Viaplay, Disney plus, lyssna på ljudböcker ladda ner böcker etc. 

Bry dig inte om andra här! 

• Gameofthrones
    Anonym (Haha) skrev 2022-02-10 12:31:23 följande:
    Varför ska man INTE kommentera det? Det är ett diskussionsforum.
    Ja, det beror på hur man kommenterar du är bara bitter. 
  • Gameofthrones
    Anonym (Haha) skrev 2022-02-10 12:31:23 följande:
    Varför ska man INTE kommentera det? Det är ett diskussionsforum.
    Rättare sagt inte bitter utan att du du tycker att ert är inte ok med surfplatta och varför ska man hoppa på andra. Om du inte gör det med ditt/dina barn.
  • Gameofthrones
    joffan skrev 2022-02-11 20:18:21 följande:

Tack för era svar. :) 

Självklart respekterar jag att det finns vuxna som inte ger sina barn en surfplatta och jag respekterar de som inte tycker en 4 åring inte ska ha en surfplatta och är glad att jag ändå kan fatta ett eget beslut om vad jag ska ge min 4åring och nu har vi bestämt detta tillsammans :) 

Efter lite råd och vi var i butik och kollade så fastnade vi mest för samsyng galaxy tab A7 lite. Väldigt nöjd 4 åring just nu. Plattan är liten och det gör inget för henne. Så tack än en gång för er som svarade på min fråga :) Hon sa att den är perfekt. 

Kul! Jaaa, Galaxy det har man glömt!
Svar på tråden Billig men bra surfplatta till 4 åring