• joffan

Billig men bra surfplatta till 4 åring

Vår dotter har haft en gammal surfplatta i 2 år utan att ha sönder den. Problemet är att den har väldigt många år på nacken och är väldigt långsam och det finns inga uppdateringar. Hon fyller snart 4 år och vi tänkte ge henne en ny platta. Krav är android och att man kan köpa till bra skal som skyddar. Behöver absolut inte vara någon värsting. Vi tänker att en enkel platta duger åt henne. Lite minne är ju ett plus så man kan ladda ner filmer på netflix inför resor osv...

• Svar på tråden Billig men bra surfplatta till 4 åring
  • joffan

Ja vi har kikat lite på lenovo men hört fler som haft negativa erfarenheter av den. Så får kika vidare men tack för tipset :) Vilken modell på nokian? 

• joffan

Tack för era svar. :) 

Självklart respekterar jag att det finns vuxna som inte ger sina barn en surfplatta och jag respekterar de som inte tycker en 4 åring inte ska ha en surfplatta och är glad att jag ändå kan fatta ett eget beslut om vad jag ska ge min 4åring och nu har vi bestämt detta tillsammans :) 

Efter lite råd och vi var i butik och kollade så fastnade vi mest för samsyng galaxy tab A7 lite. Väldigt nöjd 4 åring just nu. Plattan är liten och det gör inget för henne. Så tack än en gång för er som svarade på min fråga :) Hon sa att den är perfekt. 

Svar på tråden Billig men bra surfplatta till 4 åring