Inlägg från: Anonym (manda) |Visa alla inlägg
  • Anonym (manda)

Paranormala händelser

I min förra lägenhet så kunde det ibland vara en äcklig lukt som kom. Men det gick aldrig att härleda den helt. Tänkte tom att den var i min näsa. Kan såklart ha varit från grannen på nåt sätt, men kändes som den fanns i lägenheten.

I ett speciellt hörn kändes en manlig energi ibland och det luktade ibland herrparfym där. (Jag bodde själv).

När man kom in genom ytterdörren var det en lång korridor som sedan svängde och så blev det en liten hall. Där, i den L-passagen, var det alltid "konstig energi" och jag hade många mardrömmar i flera år, kanske i 7 år, om hur underliga varelser sprang där. Kunde vakna av ljud och klampanden där (som hörseldrömmar).

Men har ändå tänkt att det kanske mest handlat om att jag haft stress eller liknande, även om det varit läskigt.

Har en vän som tror på paranormala saker som en gång sade att hon känt av dåliga energier på precis samma platser som jag i min lägenhet (L-passagen). Då berättade jag var jag kände obehag i hennes lägenhet och de ställena hade hon varit med om konstiga händelser.

Vet inte vad jag ska tro. Detta bevisar egentligen inget.

Svar på tråden Paranormala händelser