Inlägg från: Anonym (Torrfittan) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Torrfittan)

Vad skyller ni på när ni inte vill ha sex?

Säger som vanligt, att jag inte har lust. Det har jag sagt i två år nu.

• Anonym (Torrfittan)
    Anonym (Undrar) skrev 2022-02-08 14:02:04 följande:

jag har aldrig fått orgasm vid oralsex heller, tycker inte det är skönt. 

Sex är inte skönt, face it. Bara gubbslemmen tycker det
  • Anonym (Torrfittan)
    Anonym (Undrar) skrev 2022-02-11 12:15:31 följande:

Jag har ju aldrig fått orgasm eller tyckt sex varit särskilt skönt. Därför vill jag gärna att sexet är avklarat snabbt. Min partner kan ju komma fort men han har valt att inte göra det, men pratade med honom och han sa att han gärna kan komma fortare än vad han har gjort tidigare 

Förstår dig fullständigt och jag tycker också det är konstigt varför vi som kanske inte gillar sex inte ska kunna få ha ett förhållande? Jag har sagt till min kille att det är okej om han vill ha någon vid sidan om, bara för själva sexet då.

Men vill såklart inte att han ska bli kär i nån annan. Svårt Obestämd

• Anonym (Torrfittan)
    Anonym (Undrar) skrev 2022-02-11 15:22:03 följande:
    Ja killar har ju ett behov av att ha sex. men han vill inte ha sex med någon annan eller vad? 
    Jo, han har öppnat för det. Jag vill helst att han isåfall hittar en tjej som redan har en kille för att det ska vara mindre risk att dom blir tillsammans.
  • Anonym (Torrfittan)
    Anonym (Kvinna) skrev 2022-02-11 16:06:02 följande:
    Förresten, varför skrev du tidigare att bara ?gubbslem? tycker om sex? Det tror du väl ändå inte? De flesta människor tycker om sex, även kvinnor.
    Nej jag vet, men ibland känns det faktiskt så för mig. Just för att jag själv inte gillar det.
  • Anonym (Torrfittan)
    Anonym (dum lösning) skrev 2022-02-11 16:05:29 följande:
    Hur vet du att hennes kille är ok med att hon knullar din?
    Eller bryr du dig öht?

Är det ok att du ska slippa dina problem genom att någon annan stackare blir bedragen?
    Jag vill bara ha min kille kvar, så enkelt är det. Kan inte ta ansvar för alla andras handlingar faktiskt. Det kanske kan gå att hitta någon kille som faktiskt vill "låna ut" sin tjej till min kille. Vet inte om det är möjligt.
Svar på tråden Vad skyller ni på när ni inte vill ha sex?