Inlägg från: Anonym (Kvinna) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Kvinna)

Vad skyller ni på när ni inte vill ha sex?

Anonym (Undrar) skrev 2022-02-11 12:15:31 följande:

Jag har ju aldrig fått orgasm eller tyckt sex varit särskilt skönt. Därför vill jag gärna att sexet är avklarat snabbt. Min partner kan ju komma fort men han har valt att inte göra det, men pratade med honom och han sa att han gärna kan komma fortare än vad han har gjort tidigare 

TS, du har ju startat flera tidigare trådar om din kille och er relation. I några har du skrivit att du inte är attraherad av din kille och inte heller är kär i honom och att han vet om detta, men att du vill fortsätta vara tillsammans med honom för att få trygghet. Det verkar vara där skon klämmer. I många trådar har du fått råd om hur du kan förbättra ert sexliv, genom t.ex. att prata med honom eller smeka dig själv till orgasm, men genom dina svar så blir det alltid uppenbart att du är helt ointresserad av att förbättra ert sexliv. Och det är ju inte så konstigt om problemet är att du inte är vare sig attraherad av honom eller kär i honom.

Du och din kille har en väldigt märklig relation. Du vill fortsätta vara tillsammans med honom trots att du saknar känslor för honom, och han vill fortsätta vara tillsammans med dig trots att han vet att du inte är kär i honom. Men detta har ni ju valt själva. Jag tror att ni få fortsätta som ni gör med sexet - en gång i månaden och att du inte njuter utan bara ställer upp för att behålla honom.
  • Anonym (Kvinna)
    Anonym (Undrar) skrev 2022-02-11 13:06:33 följande:
    Va? Jag är kär i min kille. vart har du fått allt ifrån? Har du förväxlat mig med någon annan ts kanske? 
    Jag har fått det från dina andra trådar.

Är du attraherad av din kille? Om ja, varför är du inte intresserad av att njuta av sex med honom?
  • Anonym (Kvinna)
    Anonym (Undrar) skrev 2022-02-11 13:55:52 följande:
    Ja kanske, jag är ju sugen på att onanera men inte ha sex. 
    Du kallade dig asexuell i en av dina andra trådar. Varför försöker du inte hitta en kille som också är asexuell? Och varför tror du att alla attraktiva killar är elaka?
  • Anonym (Kvinna)
    Anonym (Torrfittan) skrev 2022-02-11 15:07:47 följande:
    Förstår dig fullständigt och jag tycker också det är konstigt varför vi som kanske inte gillar sex inte ska kunna få ha ett förhållande? Jag har sagt till min kille att det är okej om han vill ha någon vid sidan om, bara för själva sexet då.

Men vill såklart inte att han ska bli kär i nån annan. Svårt Obestämd

Det är väl ingen som har sagt att ni som inte vill ha sex inte får ha ett förhållande? Men man bör ju vara ärlig med att man inte tycker om sex, och inte kommer att ha sex med sin partner, när man går in i en ny relation. Tycker du inte det? Det är ju viktigt att man är sexuellt kompatibla i en parrelation. Av samma anledning bör man ju vara öppen med att man har ett ovanligt stort behov av sex och behöver ha sex minst en gång om dagen för att känna sig nöjd i en relation. Det är ju bra att din kille får ha sex med andra, men jag hoppas att du var ärlig med det redan från start - att du inte kommer att ha sex med honom, utan det får han i så fall ha med andra.

Förresten, varför skrev du tidigare att bara ?gubbslem? tycker om sex? Det tror du väl ändå inte? De flesta människor tycker om sex, även kvinnor.
  • Anonym (Kvinna)
    Anonym (Torrfittan) skrev 2022-02-11 16:10:41 följande:
    Nej jag vet, men ibland känns det faktiskt så för mig. Just för att jag själv inte gillar det.
    Du tycker att de som gillar sex är äckliga?
Svar på tråden Vad skyller ni på när ni inte vill ha sex?