Inlägg från: Hotelliggaren |Visa alla inlägg
  • Hotelliggaren

Vad skyller ni på när ni inte vill ha sex?

Anonym (Undrar) skrev 2022-02-07 18:15:08 följande:

Vad är det för fel på FL? Går ju inte citera? Jag skyller även på mellanblödningar mellan mensen. Han har ingen koll på hur ofta jag har mens, kan skylla på
    mens varje vecka typ och han skulle nog inte ens tänka på det 

Haha, vad är det för kille du har?
    Men sluta dra historier, säg bara att du inte vill.
    Det är sånt här som gör att unga killar inte respekterar tjejers vilja/ovilja. De tror att hon inte har nån, för hon bevisar det hela tiden genom att ange ett "skäl". 
    Sluta nedvärdera dig själv. Din vilja räknas!

• Hotelliggaren
    Aurora Borrealis skrev 2022-02-07 20:58:24 följande:
    Säg det då!
    Ja jag tänker oxo att du går miste om bra sex bara för att du inte vill ta upp med honom hur du vill ha det. Du lurar ju båda två genom att låtsas om att du har mens. Och hur ska han fatta vad han gör för fel om du inte säger?
    Om min partner inte ville ha sex med mig för att jag gör fel vill jag veta det, inte höra att hon har olika förhinder.
  • Hotelliggaren
    Anonym (Undrar) skrev 2022-02-08 12:51:15 följande:
    Ja hade han kommit efter 5-10 min hade jag orkat ha sex oftare. 

hur menar du med värt att involvera honom i ert sexliv? Han är ju involverad i vårt sexliv eller? jag fattar inte 
    Anonym (Undrar) skrev 2022-02-08 12:51:15 följande:
    Ja hade han kommit efter 5-10 min hade jag orkat ha sex oftare. 

hur menar du med värt att involvera honom i ert sexliv? Han är ju involverad i vårt sexliv eller? jag fattar inte 
    Prata med honom...? Hitta en bra kompromiss? Det kan ju vara så att han tror på den gamla "sanningen" att tjejer vill ha en uthållig kille?

• Hotelliggaren
    Anonym (Undrar) skrev 2022-02-08 13:54:31 följande:
    Jag har aldrig fått orgasm vid sex så förväntar mig inte det heller om man säger så. Samlaget gör till slut ont om det pågår för länge, blir liksom för mycket in och ut och det blir nästan som lite skavsårs-känsla som inte är så mysigt, därför vill jag att sexet inte ska pågå så länge. jag tror han kan komma väldigt snabbt men väljer att byta ställning för att inte komma för fort. Jag ska ta upp det med honom att vi inte kan hålla på och byta ställning hela tiden han är när på att komma, att det är bättre att han kommer fort 
    Helt rätt! Och så säger du att du hört att bra killar slickar sin tjej till orgasm innan de stoppar in den.... Tungan ute
  • Hotelliggaren
    Anonym (anonym) skrev 2022-02-09 07:36:36 följande:
    Han är egoistisk som inte är intresserad av att tillfredsställa dig. Och som andra har skrivit så är sex inte enbart penetration.
    Frågan är hur lätt det är för killen att vara annat när hon verkar totalt ointresserad av att samarbeta kring sexet, visa vad hon gillar eller ta initiativ.
    Med tanke på hur unga de är får man nog ge honom att han åtm inte är klar på 1 minut utan verkar försöka variera osv. Just i detta fall visade det sig vara negativt.
    Här har ju båda lika ansvar! Känns inte som att hon heller bryr sig om hans njutning, driver på förspelet, suger o leker.... Hon bara vill att han ska bli klar....
    Lägg inte det här på killen allena
  • Hotelliggaren
    Anonym (Klurig man) skrev 2022-02-09 09:10:05 följande:

Sjukt jobbigt sits för honom också - kan ju inte vara kul att vara ratad så ofta. Skicka iväg honom på egna äventyr om nu sex är så himla jobbigt för dig. Eller säg att han är så stor att du klarar max en gång i månaden.

haha, en bra lösning! Finns nog många män som kan avstå sex för att de har för stor kuk! Skrikandes
Svar på tråden Vad skyller ni på när ni inte vill ha sex?