Inlägg från: Anonym (anonym) |Visa alla inlägg
  • Anonym (anonym)

Vad skyller ni på när ni inte vill ha sex?

Du måste säga som det är, att du inte har lust. Att hela tiden ljuga om en sådan sak fungerar inte i längden. Om ni har så olika sexbehov passar ni troligen inte heller så bra ihop.

• Anonym (anonym)
    Anonym (Undrar) skrev 2022-02-07 19:53:26 följande:
     Då tror han att jag inte tänder på honom ju. 
    Tänder du på honom då?
  • Anonym (anonym)
    Anonym (Undrar) skrev 2022-02-07 19:59:33 följande:
    Jodå, jag tycker bara att sex kan vara så himla jobbigt ibland 
    Vad är det som är så jobbigt med sex?
  • Anonym (anonym)
    Anonym (Undrar) skrev 2022-02-08 23:29:45 följande:

Själva sex-delen är tyvärr inte speciellt skön. Så då får han gärna komma fort som jag sa. Förspel ogillar min partner. Han vill mest bara ha sex. vore såklart kul att njuta av sex men vet inte hur det ska gå till. 

Han är egoistisk som inte är intresserad av att tillfredsställa dig. Och som andra har skrivit så är sex inte enbart penetration.
  • Anonym (anonym)
    Hotelliggaren skrev 2022-02-09 08:58:17 följande:
    Frågan är hur lätt det är för killen att vara annat när hon verkar totalt ointresserad av att samarbeta kring sexet, visa vad hon gillar eller ta initiativ.
    Med tanke på hur unga de är får man nog ge honom att han åtm inte är klar på 1 minut utan verkar försöka variera osv. Just i detta fall visade det sig vara negativt.
    Här har ju båda lika ansvar! Känns inte som att hon heller bryr sig om hans njutning, driver på förspelet, suger o leker.... Hon bara vill att han ska bli klar....
    Lägg inte det här på killen allena
    Jag lägger inte det enbart på honom utan har också skrivit att ts måste vara ärlig mot honom. Men om han inte är ett dugg intresserad av förspel utan bara vill stoppa in den så kan han inte bry sig särskilt mycket om sin partners njutning.

Av liknande trådar som ts startat framgår det också att de inte är särskilt unga, så det går inte att skylla på det.
  • Anonym (anonym)
    Anonym (Undrar) skrev 2022-02-09 09:27:49 följande:

Ni säger jag ska se till att ha långa förspel? Men ska jag tvinga min partner till långa förspel? Han är inte så förtjust i just förspel 

Om han inte vill så slutar du helt enkelt att ha sex med honom. Och om det tar slut mellan er på grund av det så kan det inte vara någon större förlust.
  • Anonym (anonym)
    Anonym (Undrar) skrev 2022-02-11 11:03:47 följande:

jag är nöjd med om sexet går så snabbt som möjligt 

Varför har du så låga förväntningar på sex? Det kommer inte att fungera i längden att du bara ställer upp för husfridens skull. Jag håller med personen ovan som skrev att du inte verkar vara mentalt mogen för ett sexuellt förhållande.
Svar på tråden Vad skyller ni på när ni inte vill ha sex?