Letrozol 2022 - följas åt?
![Glad Glad](https://www.familjeliv.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-smile.gif)
Hej allihopa!
Jag är helt ny på detta men vid nästa mens (om ca. 6 dagar) ska jag börja med Letrozol för att se om det kan hjälpa.. Jag har läst så mycket om detta och nästan tappat hoppet redan innan jag provat då mångfalden inte verkar bli gravida på Letrozol? Jag har PCO, är 33år och har aldrig blivit gravid.
Aldrig har jag längtat så mycket efter att mensen ska börja.
Var på Ultraljud idag och hade 2 ägg på vardera äggstock på 17mm och min slemhinna var 7,6 mm samt trippel :) Fick ovitrelle utskrivet och beordrad att ta den på fredag. Visst var det några andra här som använt det?
Wow härligt!! låter ju jättebra, och skönt med ovitrelle :)
yes jag tog det tre omgångar förra gången. sa hon något om när ni ska ligga?:)
Har en blödning nu. Blir orolig att mensen kommer nu på cd 14, den tog ju precis slut. Har gått och blivit jättesjuk så vet inte om det spelar in. Vet inte om jag ska testa att ta ovitrelle ändå och hoppas på att det inte är en tidig mens eller om jag ska vänta till nästa cykel. Helt förstörd här hemma. Har sjukt ont också. Kan letrozol rubba menscykeln så?
jag fick iaf mens inatt, skönt med ny cykel och nu ska vi äntligen börja försöka :) kommer börja äta letrozol dubbeldos på onsdag, har dock inte bestämt om vi ska göra ett försök utan att koppla in vården. verkade ju ändå få ägglossning utan ovitrelle så vi funderar på att kanske testa det två gånger under sommaren och sen om det inte tar sig så hör vi av oss till Sophiahemmet så vi får göra ultraljud och ta ovitrelle då.
Har en blödning nu. Blir orolig att mensen kommer nu på cd 14, den tog ju precis slut. Har gått och blivit jättesjuk så vet inte om det spelar in. Vet inte om jag ska testa att ta ovitrelle ändå och hoppas på att det inte är en tidig mens eller om jag ska vänta till nästa cykel. Helt förstörd här hemma. Har sjukt ont också. Kan letrozol rubba menscykeln så?
Hej allihopa!
Jag är helt ny på detta men vid nästa mens (om ca. 6 dagar) ska jag börja med Letrozol för att se om det kan hjälpa.. Jag har läst så mycket om detta och nästan tappat hoppet redan innan jag provat då mångfalden inte verkar bli gravida på Letrozol? Jag har PCO, är 33år och har aldrig blivit gravid.
Aldrig har jag längtat så mycket efter att mensen ska börja.