• Ciaaliaa

Letrozol 2022 - följas åt?

Hoppar oxå in i tråden! 

Försökt denna cykel med dubbeldos letrozol och Ovitrelle. 
    Vul på cykeldag 10 visade 29mm äggblåsa 🙏🏼

Har bim 30/11, men svårt att ha hoppet uppe?

Vi har försökt få ett barn i 5 år nu i december. Har fått ett missed abortion i vecka 11. Sommaren 2019.
    Fick ett tidigt missfall i vecka 5. I december 2021.

står helt stilla för oss.. dock har både jag och mannen fertilitetsproblem men får inte hjälp av landstinget för de klagar bara på min ålder och verkar inte se vårat problem? 

• Ciaaliaa

Melsson: 
    De säger att jag är för ung? försökte få ivf tidigare ännu en gång när spermaprovet var nedsatt och min svårighet till att bli gravid. Men mlev nekade ännu en gång 💔 

• Ciaaliaa

Har ännu inte blivit gravid. 

vul gjordes på cykeldag 9 då jag fick positivt på ägglossningstest på dag 8. 

hade en 12mm äggblåsa och en 11mm äggblåsa, men bara 3mm slemhinna 💔 blev ändå beordrad att ta Ovitrelle.. vi har knappt försökt denna gång. Känns bara hopplöst.

Ska även få börja med sprutor efter årsskiftet då jag mår skit på LZ och det ger ändå inte de resultaten kliniken vill ha.. 

• Ciaaliaa

Grattis till er som plussat! ❤️ 
    Hör händer det inte ett ski? försökt skicka remiss om ivf men blir bara nekade. Känns som jag aldrig kommer bli gravid.. 
    jag har slutat med letrozolen för jag svarade inte som tänkt och jag mådde riktigt uselt på det.. SUCK

• Ciaaliaa

Fridissi 

De gnäller bara på att jag är ?för ung?. Blir 24 i sommar. Vi som trodde de kunde se förbi min ålder med tanke på att det är fel på oss båda 🥴 

men vi ska pröva stimulera min äl med gonal-f, hoppas det ger mig ägglossning!🙏🏽 

uppnår vi ändå inte graviditet så är insemination nästa steg. Vi skulle få pröva diverse för att dryga ut tiden tills jag är ?tillräckligt gammal? för att få göra ivf 🙏🏽

• Ciaaliaa

Afterrain

tack snälla!! ❤️ hoppas jag blir gravid på Gonal-F Och snart, är så tröttnar att kämpa?

• Ciaaliaa

Afterrain 

Vi har dessvärre försökt bli gravid i 6 år. Vad jag än gör så har det inte gått fortare eller lättare.. nu ligger inte problemet i dålig relation 🙈 
    utan att jag har ingen ägglossning (PCOS) och min sambo har dåliga spermier. Så vi har tyvärr liten chans att bli gravida.. 

Grattis till graviditeten och att det gick så pass fort! ❤️

• Ciaaliaa

Afterrain

nej vi har inte provat ivf. Har sökt flera gånger men får bara avslag för jag är ?ynka 23 år?? 

ska börja med ägglossnings stimulering med sprutor istället och se om jag svarar bättre på det 

Svar på tråden Letrozol 2022 - följas åt?