amandakollb skrev 2022-05-23 09:03:14 följande:
hur går det för dig? vilken cd är du på? :)
Hej. Jag har varit väldigt frånvarande här nu då det varit mycket på hemmaplan, 2 valpkullar osv.. Men jag var iaf på vul den 2 Juni efter första omgången med Letrozol. Väl där så var allt försenat och jätterörigt och efter ca 30 min kom en läkare.
Swish in i undersökningsrummet med bara honom och tänkte att ska det inte vara en kvinnlig med... jaja tänkte jag och försökte slappna av, när han börjar ultraljuda så frågar han om jag tagit ett gravtest! Tänker för mig själv: Nej, varför i helvete skulle jag gjort det hehe.. Du är gravid! Ursäkta va?
Hur gick det till?! För mig krävdes tydligen "bara" en spolning för att det skulle funka. Vet inte exakt vecka och dag men v6 + något. I söndags kom lite ljusbrun grumliga flytningar och har fortsatt lite till och från, idag var det små röda prickar i och jag ringde fertilitetskliniken och fick en tid nu på fredag ist för den 15e juni. Jag är LIVRÄDD att det ska gå åt skogen men försöker tänka positivt. Oj det blev en halv novell hehe men så ser det ut för mig just nu.
Hur går det för dig?