• inapina28

Letrozol 2022 - följas åt?

Hej,
    Jag vill också gärna följas åt. Är på min första kur med Letrazol dag CD 19. Gick till en privat gynekolog som skrev ut provera och Letrazol. Enkeldos denna månad sedan dubbeldos nästa månad vid utebliven effekt. CD 3-7. Har dock inte blivit erbjuden något ultraljud som de flesta av er verkar blivit men det kanske kommer framöver? 

Med mig i bagaget har jag 2 missed abortion. Har inte tagit mig förbi första ultraljudet med hjärtslag och dessa har upptäckts v. 9 och 10 på grund av långa köer. Har alltid haft oregelbunden cykel med galna mellanrum. Senaste mensen kom på dag 56. Dom gångerna jag lyckats bli gravid har jag räknat mig till ägglossning runt dag 24. Senaste graviditeten var augusti 2021. 

Igår CD 18 hände något underligt. I 8 dagar i rad hade jag haft en blinkande gubbe på CB digitala ägglossningstest och sen började jag blöda lätt från ingenstans trots att jag hoppades på en fast gubbe när som. Det rosa/röda blodet på pappret fortsatte även idag med en blinkande gubbe dag 9. Aldrig varit med om något liknande. De billiga ÄL-testerna och gravtesterna visar neg. Finns det någon som haft en liknande erfarenhet under en Letrazol-kur??

Ska bli kul att följas åt. Varmt lycka till allesammans!

Svar på tråden Letrozol 2022 - följas åt?