Vårdnadshavare anträffbar?
Hur anträffbar bör eller är rimligt att en vårdnadshavare är?
Jag får inte svar från den andra vårdnadshavaren. Varken på info om barnet eller fråga ang umgänge
Hur anträffbar bör eller är rimligt att en vårdnadshavare är?
Jag får inte svar från den andra vårdnadshavaren. Varken på info om barnet eller fråga ang umgänge
Är det han som inte berättat efter BVC-besök (från en annan tråd)?
Er sits är så krånglig så du behöver din advokat.
Anträffbar behöver man inte vara. Info som den andre v.h behöver ska man lämna.
Är det han som inte berättat efter BVC-besök (från en annan tråd)?
Er sits är så krånglig så du behöver din advokat.
Anträffbar behöver man inte vara. Info som den andre v.h behöver ska man lämna.
Har man barn får man aldrig vara oanträffbar anser jag. Förälder är man varje timme, varje dag. 100% av tiden. Även om man är separerad eller bara har barnen fysiskt varannan helg eller kanske inte alls.
Det är ett jävla oskick av folk att tro att man bara är förälder 50% av tiden bara för att man råkar ha varannan vecka el dyl.
Då har man gravt missförstått vad föräldraskap innebär.
Har man barn får man aldrig vara oanträffbar anser jag. Förälder är man varje timme, varje dag. 100% av tiden. Även om man är separerad eller bara har barnen fysiskt varannan helg eller kanske inte alls.
Det är ett jävla oskick av folk att tro att man bara är förälder 50% av tiden bara för att man råkar ha varannan vecka el dyl.
Kan du skicka mail?Det kan vara svårt för en del att samarbeta med den andre vårdnadshavaren.Men om det är något viktigt så borde man kunna få tag på denna.
Alla är inte bästa vänner med den andra vårdnashavaren,men man måste hitta något bra sätt att kommunicera när det behövs ,om barnet.